vierailija
Ikinä sellaisesta kuullutkaan Liittyykö tuo siihen mitenkäänKaipa sitä vois kysästä jos on aamulla vielä kipee. Mulla siis on huomenna tuo joukkokontrolli d2 takia.
Ikinä sellaisesta kuullutkaan Liittyykö tuo siihen mitenkäänKaipa sitä vois kysästä jos on aamulla vielä kipee. Mulla siis on huomenna tuo joukkokontrolli d2 takia.
Mistä et oo kuullu ? Kipeestä silmästä vai että d2 sairastaville tehhään silmänpohjakuvauksia ?Ikinä sellaisesta kuullutkaan Liittyykö tuo siihen mitenkään
Kannattaa vihjaista tuosta toiveesta jollekin tukevan melan omistajalle. Taatusti apua löytyy päiväkahveja vastaan...Voi kun sais melaa mekkoon.
Ehkä joku päivä saan.Kannattaa vihjaista tuosta toiveesta jollekin tukevan melan omistajalle. Taatusti apua löytyy päiväkahveja vastaan...
teleskooppimela - varsi pitenee tarpeen vaatiessa (eli kun ryhdytään melomaan mekossa)
No en todellakaan ole mikään prinssi.No en niin, mutta et kyllä sinäkään ole mikään rinssi.
olipa ukolta varomaton lausunto, saattaa olla pitkä paasto näköpiirissäHuomenta.
Päivän aforismi.
Se toissapäivän parmesaanikana onnistui miehen mielestä loistavasti, mut mun mielestä se oli korkeintaan keskinkertaisen makuista.
Mies sanoi:"Tää broileri on parempaa kuin seksi!"
Mä mietin että jos se tylsänmakunen kana oli parempaa kuin seksi, niin miten huonoa meidän seksi on?
No niin oli. Tarkkailen sen puheita nyt jatkossa vähän tarkemmin, tuo menee puheissaan selvästi on-the-edge.olipa ukolta varomaton lausunto, saattaa olla pitkä paasto näköpiirissä
Niin on. Pitäskö ostaa grillikana tänään? Syönyt sitä pitkään aikaan. Pariin vuoteen.Parmesanjuusto on minusta yliarvostettua.
*sormet rasvassa k-marketista haetun grillikananpoika/minitomaattilounaan ansiosta*
Päivää. Mihin me täältä mentäis. Hyvä paikka eräistä harmaista huolimatta.Huamenta. Tämä paikka se jaksaa vielä potkia vuosien jälkeen.
Parmesaani on mun mielestä hyvää, mut muksut sanoi että se haisee oksennukselle.Parmesanjuusto on minusta yliarvostettua.
*sormet rasvassa k-marketista haetun grillikananpoika/minitomaattilounaan ansiosta*
Huamenta. Tämä paikka se jaksaa vielä potkia vuosien jälkeen.
Mä olen kyllästynyt kanaviillokkiin. Sitä oli lapsena koulussa ja vielä aikuisenakin joutunut syömään työpaikan ruokalassa.grillikanasta saa hyvän kanaviillokin helpolla
no noPäivää. Mihin me täältä mentäis. Hyvä paikka harmaista huolimatta.
Mitä tuohon nyt pitäis vastata.Huamenta. Tämä paikka se jaksaa vielä potkia vuosien jälkeen.
Päivää, ei kaikki harmaat.no no
Emme me kaikki ole pahoja
Ja Huomentapäivää hyvin nukutti
siks just se niin hyvää ku tulee lapsuus mieleenMä olen kyllästynyt kanaviillokkiin. Sitä oli lapsena koulussa ja vielä aikuisenakin joutunut syömään työpaikan ruokalassa.
Nooh antaa harmaiden huudella. Pitäähän niilläkin huvit olla.Päivää. Mihin me täältä mentäis. Hyvä paikka eräistä harmaista huolimatta.
Ei ole hyvää.siks just se niin hyvää ku tulee lapsuus mieleen