OnEikös fazerina ole parempaa joka tapauksessa muutenkin
OnEikös fazerina ole parempaa joka tapauksessa muutenkin
Sinulla ja miehelläsi on samanlainen libido ja suhde seksiin. Kommentti ei siis ole täysin yllättävä, mutta surullinen. Kyllä minä soisin teidänkin nauttivan elämästä - jos ei muuten, niin esimerkkinä lapsille.Huomenta.
Päivän aforismi.
Se toissapäivän parmesaanikana onnistui miehen mielestä loistavasti, mut mun mielestä se oli korkeintaan keskinkertaisen makuista.
Mies sanoi:"Tää broileri on parempaa kuin seksi!"
Mä mietin että jos se tylsänmakunen kana oli parempaa kuin seksi, niin miten huonoa meidän seksi on?
Voi olla.eikös se sana tule siitä, kun ne rintapalat leikataan ensin ohuiksi siivuiksi viiluiksi?
Turhaan vastailet Echolle, eiköhän sillä ole vielä estot päällä ettei se näe sun typeriä juttujaSinulla ja miehelläsi on samanlainen libido ja suhde seksiin. Kommentti ei siis ole täysin yllättävä, mutta surullinen. Kyllä minä soisin teidänkin nauttivan elämästä - jos ei muuten, niin esimerkkinä lapsille.
Vaihtoi kauniin Emilian tuohon..Iltapäivälehdet kertovat Emilian vaihtuneen australialaiseen Tiffanyyn. Emilia olikin vähän totisen ja mielikuvituksettoman oloinen. Pääseeköhän Valtteri Bottas nyt kokeilemaan Down Under-asentoa?
Tiffany kilpapyöräilee
Silläkö perusteella sinä valitset kumppanin? Miltä se näyttää jonkun toisen mielestä.Vaihtoi kauniin Emilian tuohon..
Toimin Echon suhteen samalla tavalla kuin muidenkin mököttävien naisten kanssa. Saavat olla hiljaa jos haluavat, mutta minä kommunikoin normaalisti.Turhaan vastailet Echolle, eiköhän sillä ole vielä estot päällä ettei se näe sun typeriä juttuja
kToimin Echon suhteen samalla tavalla kuin muidenkin mököttävien naisten kanssa. Saavat olla hiljaa jos haluavat, mutta minä kommunikoin normaalisti.
parkinssonintauti tullee ohovimiehille.Tuossa pojassa on jotenki jo äijämäisiä piirteitä, kun käytiin viikkosiivouksessa sen työpöytää läpi.
-kalastus-zone:riideltiin siitä, onko virvelikelan vieressä olevat 3 hyttysmyrkkypulloa koriste-esineisiin kuuluvia, vai ei.
Ei ei ja ei, ihastunut mieshän ei kirjoittelis toiselle ihmiselle noin...mutta siitä olen melko varma, että näillä viesteilläs yrität mielistellä _jotain_tiettyä_miestä_No en todellakaan ole mikään prinssi.
Tämä on niin tätä, tämä tolvanatiina luulee aina että jos joku on erimieltä hänen kanssa niin sen on pakko olla mies joka on vaan ihastunut häneen.
EiOnko täällä jotkut rinkirunkkareiden kokoontumisajot?
Mutta olethan sinä aikas ihastuttavaEi ei ja ei, ihastunut mieshän ei kirjoittelis toiselle ihmiselle noin...mutta siitä olen melko varma, että näillä viesteilläs yrität mielistellä jotain tiettyä miestä..
Juuh, me ei runkata täällä.Arvelinkin olevani väärässä paikassa
Näinpä! Nyt ei kerkiä runkutella tai nylkytellä yhtäänedesvähän!Juuh, me ei runkata täällä.
HEEEEEEI! Mä vaan niiku tykkäsin tätä mut en edes tajunnu et se oot sä!!!!Mutta olethan sinä aikas ihastuttava
.. Häh? Apuva Onpas harhat sinulla. Ketä mielistellä?Ei ei ja ei, ihastunut mieshän ei kirjoittelis toiselle ihmiselle noin...mutta siitä olen melko varma, että näillä viesteilläs yrität mielistellä _jotain_tiettyä_miestä_