Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Oivoi.

Tapaus miehen eksä jatkuu. Nysse oli mennyt utelemaan lapsoselta (kahdeksankesäinen) että jos hänelle tapahtuu jotain, niin haluaisiko lapsi asua isällään vai veljellään.

Lapsi loogisesti alkoi suht pian itkeä ja kyselle mitä nyt, miksi äiti on menossa pois.


Ja sekin on tietty mun miehen syy kun jätti lapsen heti syntymän jälkeen. Siitähän se jätetyksi tulemisen pelko tässäkin tapauksessa johtuu...
Johan nyt. :eek::cautious:
 
  • Tykkää
Reactions: r0s
Piti käydä esikoinen hakemassa kyliltä kotio ja sissus kun olikin liukasta, piti nelipyöräluisussa mennä:notworthy:...mutta nyt maailmanparantaja kotona ja leffan kimppuun:)
Laitoin noille kulholliset oikein vaniljaista piparkakkujädee käpäliinsä:p..näemmä on hyvää kun ovat hilijaa:D
 
  • Tykkää
Reactions: m.e.k.
r0s
Piti käydä esikoinen hakemassa kyliltä kotio ja sissus kun olikin liukasta, piti nelipyöräluisussa mennä:notworthy:...mutta nyt maailmanparantaja kotona ja leffan kimppuun:)
Laitoin noille kulholliset oikein vaniljaista piparkakkujädee käpäliinsä:p..näemmä on hyvää kun ovat hilijaa:D

No nyt kuulosti herkulta! :p

Ja oli liukasta! Kaltevalla asfalttitiellä oli hankaluuksia nastattomilla lenkkareilla.
 
  • Tykkää
Reactions: FreezeCat
Söin mä tossa iltapäivällä muutaman nakin, mutta kaitpa tää tästä vielä iloks muuttuuo_O
AaaHaaa! Miepä lukasin nää vimosemmat viestit ja hei, sulla on astmalääkitys menossa eli taitaapi se ökötysällötyspaniikkiolo olla sieltä kotosin. Taitaa tosin lukeakin niissä lääkeinfoläpysköissä että voivat ensalkuun aiheuttaa tykytyksiä ja papaholoa ja paniikkiakin...kortisoni on yks semmonen aiheuttava aine mutta kuhan rauhoittunet ja opettelet ottamaan lääkkeitä ni varmasti olotkin tasottuu:)*halaaruttaa*
 
No tämän ei pitäisi liittyä noihin piippuihin. En ainakaan usko.
Mä luulen sen janon johtuvan tästä jatkuvasta yskimisestä.
Piiput kyllä auttaa siihen, mutta sitten taas saattaa tulla ihan hiivatinmoinen kohtaus ja tuntuu ettei mikään auta.
Sininen piippu on joku ihmeen Buventol ja oranssi Budesonid...nenäsumute taas Avamys = täysin hyödytön:cautious:
 

Yhteistyössä