sun ukonvalintakriteerit ei toimiTaas väärä mies. Niitä on ollut tarpeeksi.
sun ukonvalintakriteerit ei toimiTaas väärä mies. Niitä on ollut tarpeeksi.
Sama tuli mieleen minullakin. Lääkkeistä johtuvaa...?Voisiko johtua niistä siun uusista lääkkeistä ? Onko niissä jotain sivuvaikutuksia?
Astmalääkkeet sisältää steroideja ja ne nostaa pulssiaVoisiko johtua niistä siun uusista lääkkeistä ? Onko niissä jotain sivuvaikutuksia?
Mä olen tehnyt niin että laitan pelkän tavuviivan viestiin. Sen jälkeen muokkaan sitä.
En jaksa leikkiä edes kikkelillä
Ei sitte.En jaksa kikkailla
Miten sä pystyit vastaamaan mekille? Mä en pystyEn jaksa kikkailla
Mäkin pystynMiten sä pystyit vastaamaan mekille? Mä en pysty
Tuota mietin itekkin...täytyy googletella, koska ei tää nyt ihan normaalilta tunnu.Voisiko johtua niistä siun uusista lääkkeistä ? Onko niissä jotain sivuvaikutuksia?
Minäpä pystynMiten sä pystyit vastaamaan mekille? Mä en pysty
Hää on mun salarakas.Miten sä pystyit vastaamaan mekille? Mä en pysty
Hyvänen aika sentään sitä ihmistä..Oivoi.
Tapaus miehen eksä jatkuu. Nysse oli mennyt utelemaan lapsoselta (kahdeksankesäinen) että jos hänelle tapahtuu jotain, niin haluaisiko lapsi asua isällään vai veljellään.
Lapsi loogisesti alkoi suht pian itkeä ja kyselle mitä nyt, miksi äiti on menossa pois.
Ja sekin on tietty mun miehen syy kun jätti lapsen heti syntymän jälkeen. Siitähän se jätetyksi tulemisen pelko tässäkin tapauksessa johtuu...
Välillä pystyy,välillä eiMiten sä pystyit vastaamaan mekille? Mä en pysty
no perskelrsKuka lähtee treffeille tänä vuonna?
https://www.k-50.fi/
Nnnii. Huhtikuussa voisi sanoa kahdeksankesäinen tai yhdeksäntalvinen.Miksi sanotaan että on kahdeksankesäinen eikä talvinen?
Kuinka?Tulin äsken mieleen.
Sulla on nykyisin sama ruokavalio kun rättikselläSiitä tuli mieleen.
Nnnii. Huhtikuussa voisi sanoa kahdeksankesäinen tai yhdeksäntalvinen.
Hyvänen aika sentään sitä ihmistä..
On ollut muutaman vuoden.Sulla on nykyisin sama ruokavalio kun rättiksellä