Päivää/ iltaaJa päivää tännekin
Päivää/ iltaaJa päivää tännekin
Laitapa jonku sivun linkki tänne, katsotaan minkälaistaPilatesta voi harrastaa ilman laitteita
Niin oli ja ihan käsittämätöntä miten ihmiset kehtaa kohdella toista tuolla tavalla...ei ole kovin miehekästä häneltä tuo käytös.M.e.k. in tuleva eksukko joutaakin olla epätietoisuudessa.
En viitsinyt sanoa, ku ei asia oikeastaan mulle tippaakaan kuulu, mutta viimeaikojen käytöksensä m.e.k.iä kohtaan oli kerrassaan röyhkeän välinpitämätöntä.
Muistan, kun oltiin tyttären kanssa prismassa, niin vastaan käveli mies, jolla oli silmälappu. Tytär sitten hetken katsottuaan huusi: "iskä, kato! Merirosvo!"Turskatti! Merirösvöilyhän on jo menossa!
Muistan, kun oltiin tyttären kanssa prismassa, niin vastaan käveli mies, jolla oli silmälappu. Tytär sitten hetken katsottuaan huusi: "iskä, kato! Merirosvo!"
Söin purkillisen italiansalaattia ja purkillisen pottusalaattia sekä pikku paketillisen ohutta herkkua ja lisäksi vielä kolme paistettua kananmunaa
En tiedä. Sen krokotiilin vatsaan, joka vetäsi kädenkin alkupalaksi?Tiiäkkö mihin kapteenikoukku kuoli?
Huomenaamulla ootkin sit plussan puolella siinä painoketjussa.
Pelkästä lukemisesta tuli jo örpburbSöin purkillisen italiansalaattia ja purkillisen pottusalaattia sekä pikku paketillisen ohutta herkkua ja lisäksi vielä kolme paistettua kananmunaa
En tiedä. Sen krokotiilin vatsaan, joka vetäsi kädenkin alkupalaksi?
Tää on tätä mun tuuria. Pitäisi jo uskoa että olen loppuelämän yksin. Mikään ei onnistu.m.e.k. - *halaaruttaan*
En tiiä mitä on tapahtunu mutta toivottavasti asia järjestyy just siihen suuntaan kuin sen pitääkin
Nyt on oikeestaan iha tomppeli olo kun tulin tähän hihkumaan ja kiekumaan hyvää tunnelmaani kun kaikilla ei niin ole...anteeksnyvaanjameenomaannurkkaanitästähöpisemästä...
En mäkään. Kerran viikossa on hyvä käydä puntarilla.Sepä näkyy sitte
En päivitä joka päivä
Meillä ei muuten ole kuin keittiövaaka... Täytyy käydä mutsin luona punnituksessaSepä näkyy sitte
En päivitä joka päivä
Kokeile vaikka tuotaTää on tätä mun tuuria. Pitäisi jo uskoa että olen loppuelämän yksin. Mikään ei onnistu.
Pelkästä lukemisesta tuli jo örpburb
Tää on tätä mun tuuria. Pitäisi jo uskoa että olen loppuelämän yksin. Mikään ei onnistu.
Olen kokeillut muutaman kerran. Ei sovi mulle.Kokeile vaikka tuota
Tuollaisen vois askarrella --- mitenOletko kokeillut pilatesta? Sitä voisi vanhemmatkin ihmiset tehdä, ohjatusti tietysti, niin tekisi oikein ne liikkeet eikä vähät voimat menisi matkaan / lähtemiseen. Yhtäkiä niitä ei kukaan tee eikä kotiin voi saada sellaisia vempaimia.
Eiks sun pitänyt olla laihdutuskuurilla hei kuule??Söin purkillisen italiansalaattia ja purkillisen pottusalaattia sekä pikku paketillisen ohutta herkkua ja lisäksi vielä kolme paistettua kananmunaa