Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
M.e.k. in tuleva eksukko joutaakin olla epätietoisuudessa.

En viitsinyt sanoa, ku ei asia oikeastaan mulle tippaakaan kuulu, mutta viimeaikojen käytöksensä m.e.k.iä kohtaan oli kerrassaan röyhkeän välinpitämätöntä.
Niin oli ja ihan käsittämätöntä miten ihmiset kehtaa kohdella toista tuolla tavalla...ei ole kovin miehekästä häneltä tuo käytös.
 
Vitsivoo, se on kuules tämän vuoden ihka ensimmäinen päivä luiskahtanu jo iltaan:)! Että iltaapa vaan:)

Ihan lökölöö-fiiliksissä vietetty tää päivä, puolenyön aikaan kävin koti-ipanapasten kans pomppimassa pikkupakkasessa ulkona tähtisadetikkuja polttelemassa ja ihastelemassa jos myös säikkymässäkin nuita toisten losauttamia raketteja:D:love:
Ja kaiken kruunas jumalattoman kaunis tumma tähtitaivas:love:

Ihanaa kun on lomaa:love:! Tosin hissuksiin tässä pitäs ruotuun palata ettei ens viikolla yhessä ulistas aikaisten herätyksien takia. On kyllä ollu mahtavaa kun noi omat takkupäätki on nukkuneet hyvin ja piiitkään, loma on tullu niiiiin tarpeeseen:)
Jos myös luisuminen kohti normisapuskoitakin, jouluherkut on hjuvia:p ja toki uutenavuotenaki omansa mutta - onneks tämmönen herkuttelu on vaan kerta vuoteen:geek:(y)

Mielensäpahoittaja menny lämppärinä telkkarista, kohta Jack Sparrowin kelkkaan notkumaan:)
 
m.e.k. - *halaaruttaan*
En tiiä mitä on tapahtunu mutta toivottavasti asia järjestyy just siihen suuntaan kuin sen pitääkin

Nyt on oikeestaan iha tomppeli olo kun tulin tähän hihkumaan ja kiekumaan hyvää tunnelmaani kun kaikilla ei niin ole:(:notworthy:...anteeksnyvaanjameenomaannurkkaanitästähöpisemästä...
 
  • Tykkää
Reactions: m.e.k.
m.e.k. - *halaaruttaan*
En tiiä mitä on tapahtunu mutta toivottavasti asia järjestyy just siihen suuntaan kuin sen pitääkin

Nyt on oikeestaan iha tomppeli olo kun tulin tähän hihkumaan ja kiekumaan hyvää tunnelmaani kun kaikilla ei niin ole:(:notworthy:...anteeksnyvaanjameenomaannurkkaanitästähöpisemästä...
Tää on tätä mun tuuria. Pitäisi jo uskoa että olen loppuelämän yksin. Mikään ei onnistu. :cautious:
 

Yhteistyössä