Mun uudenvuodenlupaus voisi ola pyrkimys siihen, että ensi talvena voi olla putkeen ainakin kuukauden espanjassa. Tai jossain missä on noin kakskyt astetta plussan puolella.
Me ei olla enää yhdessä. Mutta se ei vielä tiedä sitä.Älä lupaa sellaista mitä et voi pitää.
Joko puhuit nykyisen kanssa?
Mä en ole niin paljon että voisin seurustella naisen kanssa. Munaa pitää olla.To Mek: naisten perään minäkin olen
Ei ne juuri koskaan pidä...en tehnyt mitään UV lupauksia.*haukottelee ja hipsii mekon perässä keittiöön*Mimmosia uudeenvuodenlupauksia palstailijat ovat tehneet?
Huomenta
ei nyt oo aamuHuomenta vaan.
Ei ole.ei nyt oo aamu
Niih että iltaaEi ole.
Me ei olla enää yhdessä. Mutta se ei vielä tiedä sitä.
Oletko kokeillut pilatesta? Sitä voisi vanhemmatkin ihmiset tehdä, ohjatusti tietysti, niin tekisi oikein ne liikkeet eikä vähät voimat menisi matkaan / lähtemiseen. Yhtäkiä niitä ei kukaan tee eikä kotiin voi saada sellaisia vempaimia.Mie yritän kiinnittää enemmän huomiota mun hyvinvointiin.
Esim. rentoutumista,liikuntaa. Kaikkee ei oo pakko tehä ja jaksaa jos tuntuu siltä.
Saa ite hoksata sen.
Milloin kerrot sen sille
saattaahan tuo lukea sen täältäkin
Milloin kerrot sen sille
Oon kokeillut ,samoin joogaa. Niitä tulee vaan harrastettua liian epäsäännöllisesti.Oletko kokeillut pilatesta? Sitä voisi vanhemmatkin ihmiset tehdä, ohjatusti tietysti, niin tekisi oikein ne liikkeet eikä vähät voimat menisi matkaan / lähtemiseen. Yhtäkiä niitä ei kukaan tee eikä kotiin voi saada sellaisia vempaimia.
No sitten osaisit sanoa, mitkä liikkeet niistä auttaa ihmistä pysymään pystyssä horjumatta. Rollaattorin käyttö nimittäin saa aikaan sen, että seisomiseen tarvittavat lihakset alkaa surkastua.Oon kokeillut ,samoin joogaa. Niitä tulee vaan harrastettua liian epäsäännöllisesti.
Olisko mahdollista, et ohjaaja tulis kotiin aluksi ja jatkossa kyyti hakisi ja toisi takaisin, kun huomaa, et siitä on apua?Oon kokeillut ,samoin joogaa. Niitä tulee vaan harrastettua liian epäsäännöllisesti.
Ei ooOlisko mahdollista, et ohjaaja tulis kotiin aluksi ja jatkossa kyyti hakisi ja toisi takaisin, kun huomaa, et siitä on apua?
Tarkoitan niillä pilateslaitteilla, - joita ei kai kotona ole kenelläkään?Ei oo
Pitäis vaan ottaa ihteensä niskasta kiinni ja tehä säännöllisesti.
Jep. Ei kannata tehdä lupauksia mitä ei pysty pitämään, varsinkaan itselleen!Ei ne juuri koskaan pidä...en tehnyt mitään UV lupauksia.*haukottelee ja hipsii mekon perässä keittiöön*
Pilatesta voi harrastaa ilman laitteitaTarkoitan niillä pilateslaitteilla, - joita ei kai kotona ole kenelläkään?