Mitä ihmettä
Miten sä pystyit vastaamaan mekille? Mä en pysty
Miten sä pystyit vastaamaan mekille? Mä en pysty
Ota yhteyttä lääkäriin huomennaTuota mietin itekkin...täytyy googletella, koska ei tää nyt ihan normaalilta tunnu.
Riippuu toki siitä, mihin vuodenaikaan oot syntynyt.
Sit ainakin säikähtää, jos niitä eksyy lukemaan...Sanos muuta.
Mutta sinä. Lue niitten uusien lääkkeitten sivuvaikutuslistat huolella. Sit et turhaan säikähdä.
Joo, pakko on lukea...kyllä se lekurikin sanoi, että näillä kokeillaan ja tarvittaessa vaihdetaan jos ei sovi.Mutta sinä. Lue niitten uusien lääkkeitten sivuvaikutuslistat huolella. Sit et turhaan säikähdä.
Parempi silti niin päin.Sit ainakin säikähtää, jos niitä eksyy lukemaan...
Johan nyt.Oivoi.
Tapaus miehen eksä jatkuu. Nysse oli mennyt utelemaan lapsoselta (kahdeksankesäinen) että jos hänelle tapahtuu jotain, niin haluaisiko lapsi asua isällään vai veljellään.
Lapsi loogisesti alkoi suht pian itkeä ja kyselle mitä nyt, miksi äiti on menossa pois.
Ja sekin on tietty mun miehen syy kun jätti lapsen heti syntymän jälkeen. Siitähän se jätetyksi tulemisen pelko tässäkin tapauksessa johtuu...
Joo, pakko on lukea...kyllä se lekurikin sanoi, että näillä kokeillaan ja tarvittaessa vaihdetaan jos ei sovi.
Pyydä Symbicortia. Se on hyvää kamaaJoo, pakko on lukea...kyllä se lekurikin sanoi, että näillä kokeillaan ja tarvittaessa vaihdetaan jos ei sovi.
Eli suomeks tuo tarkottaa että suatat tulla yllätetyksi piankinJep, katsotaan sitten kun olen eläkkeellä.
Ai niin. Tänä vuonna pääsen K50 discoon. Se on helsingissä.
No kuulostaapa puishuonoltaEmmä tajua...ihan rauhallinen olin ja sitten vaan tunsin miten pulssi nousi tosi korkeelle ja tuli sellanen olo ettei saa hengitettyä enää
Siihen päälle alkoi vetämään suonta
Vieläkin tärisyttää ja on ihme olo
Vettä oon kitannut tänään kuin pesusieni, janottaa jostain syystä nyt enemmän.Ja sit muistat myös juoda tarpeeksi ja syödäkin. Ku ei ne lääkkeetkään ihmeitä tee.
Vettä oon kitannut tänään kuin pesusieni, janottaa jostain syystä nyt enemmän.
Lääkkeet saattaa kuivattaa suuta ja janottaa enemmänVettä oon kitannut tänään kuin pesusieni, janottaa jostain syystä nyt enemmän.
Söin mä tossa iltapäivällä muutaman nakin, mutta kaitpa tää tästä vielä iloks muuttuuNo kuulostaapa puishuonolta
Ootsää syönynnä mitään? Ja millo viimeks?
No tämän ei pitäisi liittyä noihin piippuihin. En ainakaan usko.Vettä oon kitannut tänään kuin pesusieni, janottaa jostain syystä nyt enemmän.
Piti käydä esikoinen hakemassa kyliltä kotio ja sissus kun olikin liukasta, piti nelipyöräluisussa mennä...mutta nyt maailmanparantaja kotona ja leffan kimppuun
Laitoin noille kulholliset oikein vaniljaista piparkakkujädee käpäliinsä..näemmä on hyvää kun ovat hilijaa
AaaHaaa! Miepä lukasin nää vimosemmat viestit ja hei, sulla on astmalääkitys menossa eli taitaapi se ökötysällötyspaniikkiolo olla sieltä kotosin. Taitaa tosin lukeakin niissä lääkeinfoläpysköissä että voivat ensalkuun aiheuttaa tykytyksiä ja papaholoa ja paniikkiakin...kortisoni on yks semmonen aiheuttava aine mutta kuhan rauhoittunet ja opettelet ottamaan lääkkeitä ni varmasti olotkin tasottuu*halaaruttaa*Söin mä tossa iltapäivällä muutaman nakin, mutta kaitpa tää tästä vielä iloks muuttuu
Piti tekasta ihan ite kun jätskihammasta rupes nuilla jouluna kolottaanNo nyt kuulosti herkulta!
Ja oli liukasta! Kaltevalla asfalttitiellä oli hankaluuksia nastattomilla lenkkareilla.
Itse asiassa mulla on jotain korvaavaa, joka oli halvempaa. Se symbicort on kallista...Pyydä Symbicortia. Se on hyvää kamaa
Ei mulla oikein ole kriteereitä. Jos tapaamani mies vaikuttaa mukavalle ja kiinnostaa mua niin tapailen ja katson mitä tapahtuu.sun ukonvalintakriteerit ei toimi
Mä luulen sen janon johtuvan tästä jatkuvasta yskimisestä.No tämän ei pitäisi liittyä noihin piippuihin. En ainakaan usko.