Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Mä koetan selvitä siitä yksin...en muutakaan osaa.
Matto vähän turhan usein vedetty jalkojen alta elämässä, eikä enää jaksais...
Rohkaisen sua kuitenkin hakemaan apua itsellesi. Ei kenenkään pidä pärjätä yksin, varsinkaan tuollaisten asioiden kanssa. Itsehoito on hyvä alku, mutta terveydenhuollossa on tarjolla mm. keskusteluapua ja lääkehoitoa, jonka tarpeessa saatat olla esim. ihan unettomuuskierteen katkaisemiseksi.
 
  • Tykkää
Reactions: ruuttis
Rohkaisen sua kuitenkin hakemaan apua itsellesi. Ei kenenkään pidä pärjätä yksin, varsinkaan tuollaisten asioiden kanssa. Itsehoito on hyvä alku, mutta terveydenhuollossa on tarjolla mm. keskusteluapua ja lääkehoitoa, jonka tarpeessa saatat olla esim. ihan unettomuuskierteen katkaisemiseksi.
Olen aikalailla lääkevastainen ja joskus vuosia sitten hain toiseen asiaan terapeuttista apua, eikä se auttanut..sen takia olen yrittänyt mennä päivän kerrallaan eteenpäin ihan ystävien voimin ja itsekseni...mutta kiitos kuitenkin, tiedän mitä tarkoitat ja että tarkoitat hyvää<3
 
vierailija
Olen aikalailla lääkevastainen ja joskus vuosia sitten hain toiseen asiaan terapeuttista apua, eikä se auttanut..sen takia olen yrittänyt mennä päivän kerrallaan eteenpäin ihan ystävien voimin ja itsekseni...mutta kiitos kuitenkin, tiedän mitä tarkoitat ja että tarkoitat hyvää<3
Toi terapeuttinen apu on sikäli vähän kinkkinen, että toimiakseen, pitää asiakkalla ja auttajalla ns. synkata.

Toivon kaikkea hyvää elämääsi ja että aurinko paistaa sinullekin vielä joskus oikein tosi kirkkaasti. *halaus*
 
vierailija
Olen aikalailla lääkevastainen ja joskus vuosia sitten hain toiseen asiaan terapeuttista apua, eikä se auttanut..sen takia olen yrittänyt mennä päivän kerrallaan eteenpäin ihan ystävien voimin ja itsekseni...mutta kiitos kuitenkin, tiedän mitä tarkoitat ja että tarkoitat hyvää<3
Käy mieli.fi sivulla, sieltä löytyy apua netissä-> solmussa chatti aikuisille. Jo siellä keskustelu auttaa, ainakin minua on auttanut.
 

Yhteistyössä