Jaa..Kyllä hymy hyytyy, kun pistän privana kuvaa paljaasta huippuunsa viritetystä vartalostani. On kuin apinoiden kuninkaalla konsanaan (enkä nyt tarkoita Ruotsin kunkkua)
Jaa..Kyllä hymy hyytyy, kun pistän privana kuvaa paljaasta huippuunsa viritetystä vartalostani. On kuin apinoiden kuninkaalla konsanaan (enkä nyt tarkoita Ruotsin kunkkua)
Niin ja unettomuus voi myös aiheuttaa masennustaOkei, no sekin aiheuttaa unettomuutta. Toivottavasti sulla on joku hoitokontakti. Voimia!
Näin on ja molempia pitää hoitaa, olipa juurisyy kumpi tahansa.Niin ja unettomuus voi myös aiheuttaa masennusta
Oikein pelästyin, että mistä huippuunsa viritetystä asiasta sä mulle kuvaa oot laittamassaKyllä hymy hyytyy, kun pistän privana kuvaa paljaasta huippuunsa viritetystä vartalostani. On kuin apinoiden kuninkaalla konsanaan (enkä nyt tarkoita Ruotsin kunkkua)
Mä koetan selvitä siitä yksin...en muutakaan osaa.Okei, no sekin aiheuttaa unettomuutta. Toivottavasti sulla on joku hoitokontakti. Voimia!
Oikein pelästyin, että mistä huippuunsa viritetystä asiasta sä mulle kuvaa oot laittamassa
Rohkaisen sua kuitenkin hakemaan apua itsellesi. Ei kenenkään pidä pärjätä yksin, varsinkaan tuollaisten asioiden kanssa. Itsehoito on hyvä alku, mutta terveydenhuollossa on tarjolla mm. keskusteluapua ja lääkehoitoa, jonka tarpeessa saatat olla esim. ihan unettomuuskierteen katkaisemiseksi.Mä koetan selvitä siitä yksin...en muutakaan osaa.
Matto vähän turhan usein vedetty jalkojen alta elämässä, eikä enää jaksais...
Olen aikalailla lääkevastainen ja joskus vuosia sitten hain toiseen asiaan terapeuttista apua, eikä se auttanut..sen takia olen yrittänyt mennä päivän kerrallaan eteenpäin ihan ystävien voimin ja itsekseni...mutta kiitos kuitenkin, tiedän mitä tarkoitat ja että tarkoitat hyvää<3Rohkaisen sua kuitenkin hakemaan apua itsellesi. Ei kenenkään pidä pärjätä yksin, varsinkaan tuollaisten asioiden kanssa. Itsehoito on hyvä alku, mutta terveydenhuollossa on tarjolla mm. keskusteluapua ja lääkehoitoa, jonka tarpeessa saatat olla esim. ihan unettomuuskierteen katkaisemiseksi.
Toi terapeuttinen apu on sikäli vähän kinkkinen, että toimiakseen, pitää asiakkalla ja auttajalla ns. synkata.Olen aikalailla lääkevastainen ja joskus vuosia sitten hain toiseen asiaan terapeuttista apua, eikä se auttanut..sen takia olen yrittänyt mennä päivän kerrallaan eteenpäin ihan ystävien voimin ja itsekseni...mutta kiitos kuitenkin, tiedän mitä tarkoitat ja että tarkoitat hyvää<3
Käy mieli.fi sivulla, sieltä löytyy apua netissä-> solmussa chatti aikuisille. Jo siellä keskustelu auttaa, ainakin minua on auttanut.Olen aikalailla lääkevastainen ja joskus vuosia sitten hain toiseen asiaan terapeuttista apua, eikä se auttanut..sen takia olen yrittänyt mennä päivän kerrallaan eteenpäin ihan ystävien voimin ja itsekseni...mutta kiitos kuitenkin, tiedän mitä tarkoitat ja että tarkoitat hyvää<3
Varo elena tuota juonittelijaa, se ei halua hyvää.Olen aikalailla lääkevastainen ja joskus vuosia sitten hain toiseen asiaan terapeuttista apua, eikä se auttanut..sen takia olen yrittänyt mennä päivän kerrallaan eteenpäin ihan ystävien voimin ja itsekseni...mutta kiitos kuitenkin, tiedän mitä tarkoitat ja että tarkoitat hyvää<3
kuka se on?Varo elena tuota juonittelijaa, se ei halua hyvää.
#Juonittelijakuka se on?
Mistä tiedät että juonittelee? Kirjoitti nätisti ellulle.#Juonittelija
Kysyttiin nimeä, ei ammattia.Mistä tiedät että juonittelee? Kirjoitti nätisti ellulle.
Sano ketä epäilet juonittelevan elluu vastaa, äläkä kiemurtele sielläKysyttiin nimeä, ei ammattia.
En sano, enkä minä sanonut kenenkään juonittelevan ketään vastaan. Yritin vain vitsailla kutsumalla juonittelijaa ”juonittelijaksi”Sano ketä epäilet juonittelevan elluu vastaa, äläkä kiemurtele siellä
Käy mieli.fi sivulla, sieltä löytyy apua netissä-> solmussa chatti aikuisille. Jo siellä keskustelu auttaa, ainakin minua on auttanut
Julmaa ehdottaa tollast masentuneelle, ei elsu hull* oo vaan sad.Käy mieli.fi sivulla, sieltä löytyy apua netissä-> solmussa chatti aikuisille. Jo siellä keskustelu auttaa, ainakin minua on auttanut
miksi julmaa? sieltä saa jutteluapua ja se voi auttaa jos mieli on maassa.Julmaa ehdottaa tollast masentuneelle, ei elsu hull* oo vaan sad.
Älä yritä, mitä juonittelet ellun takana?miksi julmaa? sieltä saa jutteluapua ja se voi auttaa jos mieli on maassa.
Ei ole. Hullut ovat laitoshoidossa. Tuskin käyvät netissä.Julmaa ehdottaa tollast masentuneelle, ei elsu hull* oo vaan sad.