Tulee halvemmaksi kuin urologilla käyntiOisit halunnut että tekevät perätutkimuksen?
Tulee halvemmaksi kuin urologilla käyntiOisit halunnut että tekevät perätutkimuksen?
Oisit halunnut että tekevät perätutkimuksen?
*vetää kumikäsineitä käteen*Absolutli, kannattaa hankoitella vastaan, niin tekevät sen perusteellisesti, ihan vinkkinä vain ja ei oo kokemusta
Ei kai homoseksuaalisuus tuosta johdunehän puhuu että eturauhasta voi stimuloida peräröörin kautta
se selittänee homoilun suosion
Mielelläni!Tuleeko Ellu ja Roosa iltapalalle tänään? On lämpimiä voileipiä ja fetasalaattia.
ei mutta uskoisin sen kannustavan tuhkaluukkuhommiinEi kai homoseksuaalisuus tuosta johdu
Siis koska tuolla logiikalla heteroista tulee myös homoseksuaaleja kokeiltuaan tuhkaluukun jynssäystä
Tuleeko Ellu ja Roosa iltapalalle tänään? On lämpimiä voileipiä ja fetasalaattia.
niin onTämä on ehkä autistisin keskustelu, mitä olen ikinä millään foorumilla silmäillyt.
Syö sää voikkarit niin mä ahamin fetat ja salaatin*ojentaa lautasta*
Kiiiiiitos!
Ole hyvä.*ojentaa lautasta*
Kiiiiiitos!
Ei kerta homoksi tee. Vain jos alkaa nuohoojaksiEi kai homoseksuaalisuus tuosta johdu
Siis koska tuolla logiikalla heteroista tulee myös homoseksuaaleja kokeiltuaan tuhkaluukun jynssäystä
Syö sää voikkarit niin mä ahamin fetat ja salaatin
ja kolmesta nollautuuEi kerta homoksi tee. Vain jos alkaa nuohoojaksi
no totta hitossaHaluuko ruutis pesää?
Ok *ojentaa voileivän ja salaattia*no totta hitossa
Mutku leipä saattaa pierettääVähän leipää sulle kanssa.
Suu auki, rekka tulee! *tuut, tuut, tuut, tuut*
mahtavaaOk *avaa reidet*
Kyllä sua nyt on koijattu...ja kolmesta nollautuu
suattaapi ollaKyllä sua nyt on koijattu...
Mutku leipä saattaa pierettää
Saat punkkupullon, avaamattoman jos annat mulle salaattiannoksestas ees fetat
*lahjoo*
Tai sitte sää yritit koijata tämmöistä pojankloppia...suattaapi olla