Sellasella jättikortsulla?Mut on suojattu.
Sellasella jättikortsulla?Mut on suojattu.
NouuSellasella jättikortsulla?
kait ne kidnapparit pani sua?Mä nukuin päivällä päikkärit. Näin unta että mut kidnapattiin. Heräsin jossakin kerrostalon asunnossa. Oli tokkura olo enkä meinannut pysyä pystyssä.
Ei ollut seksiä. Mä halusin pois sieltä.kait ne kidnapparit pani sua?
olipa huono uniEi ollut seksiä. Mä halusin pois sieltä.
Täällä sama!Piti tehdä lisää salaattia. Se hävis niin nopeasti.
kutu karvaturilas syämään jos et ite jaksaTäällä sama!
Teen ISON Ikean rautakulhon sawattia niin kohta se on loppu. (Jos röyhyäisin niin ilmoittaisin siitä tässä)
Jaksaakohan sitä kalaa enää. *taputtelee mahaansa*
mä olen kanssa nähnyt samaa unta, siis siinä kidnapattiin minut...totesin vaan herätessä etteivät kauaa pitäis vankina kun alkaisin räksyttämään turpaani niilleMä nukuin päivällä päikkärit. Näin unta että mut kidnapattiin. Heräsin jossakin kerrostalon asunnossa. Oli tokkura olo enkä meinannut pysyä pystyssä.
Miksi?En suosittele kattomaan znationia samaan aikaan kun syö jotain*jatkaa netflixin parissa*
No hyh..Aatelkaa jos maailmaan tulis oikeesti zombeja...näin kerran sellasta unta, että ajelin harrikalla (joo joo tiedän, heko heko) pitkin tätä kaapuntia missä asun ja missään ei ollut ihmisiä..paitsi mä ja zombit joita pakenin komeella harrikallani
Jaa millä?kannattas ajaa zombeja pakoon sutsukin kikserillä, ne kulkee lujempaa ku harrikka
Mikäli mä olisin unen kidnappaaja, niin tunkisin hikisen sukan sun suuhunmä olen kanssa nähnyt samaa unta, siis siinä kidnapattiin minut...totesin vaan herätessä etteivät kauaa pitäis vankina kun alkaisin räksyttämään turpaani niille
Eiks pelastaja ole parempi?Mikäli mä olisin unen kidnappaaja, niin tunkisin hikisen sukan sun suuhun
Häh?Eiks pelastaja ole parempi?
Häh?Eiks pelastaja ole parempi?
Ei mitään sukkia suuhun. Pelastus ja happy end.Häh?
Hää tunkis hikisen sukkansa mun suuhun ja pelastais mut sillai?
Mun valkoinen ratsuni on karannut, joten en kykene pelastustehtäviin. Täytyy olla tuhma, jotta saan piiskaaEiks pelastaja ole parempi?