Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
  • Tykkää
Reactions: Kais ja r0s
Oon mä välillä harkinnut, että ostan mutten ole sitten ostanut kun keittiössä on muutenkin vaikka mitä plenderiä ja keitintä ja mikroo:oops:


Tein ohuen herkkuleivän minkä päällä on savulohitahna juttua ja suolakurkkua:p

nonni, hyvin toimttu
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
Jaaha, 120 ledin nauhaketju oli pudotettu ikkunalta osittain alas:poop:...syyllinen nukkuu tyytyväisenä vaatehuoneessa:love::X3: ja nyt mietin miten ylös tässä huushollissa täytyy kaikki laittaa ettei neiti ota ja riko/pudottele/syö...kaikkea:cautious:
 
Jaaha, 120 ledin nauhaketju oli pudotettu ikkunalta osittain alas:poop:...syyllinen nukkuu tyytyväisenä vaatehuoneessa:love::X3: ja nyt mietin miten ylös tässä huushollissa täytyy kaikki laittaa ettei neiti ota ja riko/pudottele/syö...kaikkea:cautious:
ei kissataloudessa voi olla mitään putoavaa/särkyvää/mitään missään mihin se tuholainen voi päästä
 
  • Tykkää
Reactions: Kais ja Algoma
Jaaha, 120 ledin nauhaketju oli pudotettu ikkunalta osittain alas:poop:...syyllinen nukkuu tyytyväisenä vaatehuoneessa:love::X3: ja nyt mietin miten ylös tässä huushollissa täytyy kaikki laittaa ettei neiti ota ja riko/pudottele/syö...kaikkea:cautious:
Melekeen helepompi panna kissa liekaan. Puolimetrinen kettinki, toimen pää kissan pantaan ja toimen pää sängyn jalakaan.
 
  • Tykkää
Reactions: ruuttis
Pitäsi siivota, mutta täällä on niin hirveä sotku etten tiedä mistä aloittaa.:confused: Olen lamaantunut kaaoksen keskelle (n)
Lelut/tavarat pois lattioilta, matot tampattavaksi ja jätät ne tuulettumaan siksi aikaa, että imuroit ja peset lattiat...vaihdat jouluiset verhot ikkunoihin ja peset keittiön ja kylppärin ja pyyhit kosteella rätillä pölyjä hyllytasoilta...sitten tuot matot sisälle ja keität ittelles kahvit...tai jotenkin noin...

Onko sulla ketään joka vois auttaa ettei kaikkea tartte yksin tehdä?
 
  • Tykkää
Reactions: Kais
vierailija
Lelut/tavarat pois lattioilta, matot tampattavaksi ja jätät ne tuulettumaan siksi aikaa, että imuroit ja peset lattiat...vaihdat jouluiset verhot ikkunoihin ja peset keittiön ja kylppärin ja pyyhit kosteella rätillä pölyjä hyllytasoilta...sitten tuot matot sisälle ja keität ittelles kahvit...tai jotenkin noin...

Onko sulla ketään joka vois auttaa ettei kaikkea tartte yksin tehdä?
Huh :eek: :notworthy:

En kyllä verhoja vaihda:whistle:


mies tulee kohta töistä,nakitan sen siivoamaan ja itse juon kahvia :sneaky:
 
  • Tykkää
Reactions: Ellimaar ja Kais
  • Tykkää
Reactions: Elena777

Yhteistyössä