välillä en ooReipas kais oikea kodinhengetär
välillä en ooReipas kais oikea kodinhengetär
Voisin maistaa mitä vain juustoa piparistaJoo, yhtä oksettavaa kuin ananas pizzassa tai homejuusto piparissa
Samaa mieltä.Joo, yhtä oksettavaa kuin homejuusto piparissa
Johonkin faceryhmään vai?Haluaisitteko liittyä lahkooni?
Johonkin faceryhmään vai?
Haluaisitteko liittyä lahkooni?
mä en saanu asiakkailta mitään mutta kahdelta joiden asiakas itse olenPäivää. Sain kaksi asiakaslahjaa tänään. Onneksi. Nyt jotain annettavaa äitille.
No sama täällä. Eli heidän näkökulmastaan asiakaslahjamä en saanu asiakkailta mitään mutta kahdelta joiden asiakas itse olen
Päivää. Sain tänään. Onneksi
mä en saanu
Haluaisitteko liittyä lahkooni?
en halua liittyä rättiksen lahkoon koska lahkoissa vain ylin pomo saa määrättömästi pesää
perustan oman
Kyllä pitää vaihtaa jouluverhot!Huh
En kyllä verhoja vaihda
mies tulee kohta töistä,nakitan sen siivoamaan ja itse juon kahvia
Tää pitää niin paikkansa Mä kuuraan yleensä katosta lattiaan ihan über tarkasti mut tänä vuonna älytön töiden määrä on pitäny huolen siitä että oon niin naatti että ylimääräiset extrahommat jää kyllä hyvällä omallatunnolla väliinei tule joulumieli ellei rääkkää itseään piippuun joulun alla kaikenlaisilla joutavanpäiväisillä askareilla
Auragold hankittu, kun vielä ehtis leipoa ne piparitJoo, yhtä oksettavaa kuin ananas pizzassa tai homejuusto piparissa
Mitäs tää sun lahkos pitää sisällään?Haluaisitteko liittyä lahkooni?
Mitäs tää sun lahkos pitää sisällään?
Vähän pidempi mainospuhe kiitos niin vois harkita
Jaa joku nunnakaapu tai burkha?En harrasta mainos puheita, olen oma itseni ole sinäkin
Joku kaapu tai semmoinen vois olla teemaan kuuluva?
Mietitään sitä sitten myöhemmin, haluatko valita värin/värit?