no pitäs, otappa vaikka ruusasta malliaE....pitäs kyllä jotain vissiin syödä.
no pitäs, otappa vaikka ruusasta malliaE....pitäs kyllä jotain vissiin syödä.
Ei oo paahtoleipää, ei paahdinta eikä kinkkuano pitäs, otappa vaikka ruusasta mallia
Paahdin kannattaa hankkia!Ei oo paahtoleipää, ei paahdinta eikä kinkkua
niimpäPaahdin kannattaa hankkia!
Lämpeävän leivän tuoksu herättää uinuvankin ruokahalun.
no mitä on?Ei oo paahtoleipää, ei paahdinta eikä kinkkua
Oon mä välillä harkinnut, että ostan mutten ole sitten ostanut kun keittiössä on muutenkin vaikka mitä plenderiä ja keitintä ja mikrooPaahdin kannattaa hankkia!
Lämpeävän leivän tuoksu herättää uinuvankin ruokahalun.
Tein ohuen herkkuleivän minkä päällä on savulohitahna juttua ja suolakurkkuaniimpä
no mitä on?
ei kissataloudessa voi olla mitään putoavaa/särkyvää/mitään missään mihin se tuholainen voi päästäJaaha, 120 ledin nauhaketju oli pudotettu ikkunalta osittain alas...syyllinen nukkuu tyytyväisenä vaatehuoneessa ja nyt mietin miten ylös tässä huushollissa täytyy kaikki laittaa ettei neiti ota ja riko/pudottele/syö...kaikkea
Melekeen helepompi panna kissa liekaan. Puolimetrinen kettinki, toimen pää kissan pantaan ja toimen pää sängyn jalakaan.Jaaha, 120 ledin nauhaketju oli pudotettu ikkunalta osittain alas...syyllinen nukkuu tyytyväisenä vaatehuoneessa ja nyt mietin miten ylös tässä huushollissa täytyy kaikki laittaa ettei neiti ota ja riko/pudottele/syö...kaikkea
Voipas. Riippuu ihan kissan persoonasta ja kissan iästä. Ellun kissa on varmaan vielä aika nuori?ei kissataloudessa voi olla mitään putoavaa/särkyvää/mitään missään mihin se tuholainen voi päästä
no voi jos käyttää tota alakooman neuvomaa hyvää konstiaVoipas. Riippuu ihan kissan persoonasta ja kissan iästä. Ellun kissa on varmaan vielä aika nuori?
ei kissataloudessa voi olla mitään putoavaa/särkyvää/mitään missään mihin se tuholainen voi päästä
Reilusti alle 2 vuotias on, eli aikalailla joo pikku pentu vielä.Voipas. Riippuu ihan kissan persoonasta ja kissan iästä. Ellun kissa on varmaan vielä aika nuori?
tuntuu olevan
Reilusti alle 2 vuotias on, eli aikalailla pirullinen pikku pentu vielä.
Reilusti alle 2 vuotias on, eli aikalailla joo pikku pentu vielä.
Lelut/tavarat pois lattioilta, matot tampattavaksi ja jätät ne tuulettumaan siksi aikaa, että imuroit ja peset lattiat...vaihdat jouluiset verhot ikkunoihin ja peset keittiön ja kylppärin ja pyyhit kosteella rätillä pölyjä hyllytasoilta...sitten tuot matot sisälle ja keität ittelles kahvit...tai jotenkin noin...Pitäsi siivota, mutta täällä on niin hirveä sotku etten tiedä mistä aloittaa. Olen lamaantunut kaaoksen keskelle
HuhLelut/tavarat pois lattioilta, matot tampattavaksi ja jätät ne tuulettumaan siksi aikaa, että imuroit ja peset lattiat...vaihdat jouluiset verhot ikkunoihin ja peset keittiön ja kylppärin ja pyyhit kosteella rätillä pölyjä hyllytasoilta...sitten tuot matot sisälle ja keität ittelles kahvit...tai jotenkin noin...
Onko sulla ketään joka vois auttaa ettei kaikkea tartte yksin tehdä?
Tottakai vaihdatEn kyllä verhoja vaihda
Miksi jouluna pitää vaihtaa? Mä en koskaan ole vaihtanut jouluna.Tottakai vaihdat
ei tule joulumieli ellei rääkkää itseään piippuun joulun alla kaikenlaisilla joutavanpäiväisillä askareillaMiksi jouluna pitää vaihtaa? Mä en koskaan vaihtanut jouluna.
Tai sitten ei koskaan rauhoitu
Muutaman vuoden päästä rauhoittuu.
Pikku hiljaa aloitat siivoamaan,ensin tavarat yms pois lattioilta,matot ulos tuulettumaan, imurointi ja jos tarpeen luuttuat. Katsot että pinnat on puhtaat.Pitäsi siivota, mutta täällä on niin hirveä sotku etten tiedä mistä aloittaa. Olen lamaantunut kaaoksen keskelle