Ei voi olla totta!!Ellu on tietysti sohvalla nukkumassa ja herää kun toiset nukkuu.
Täytyy sit vetää jodia erikseen, koska pian posahtaa.
En huomannut onko tossa Jodia. Hapankaaliin käy vain jodioimaton suola.
olen suhteellisen vahva
olen suhteellisen vahva
Höpsis, mekko on mun tiimissäHeiii. Sun piti olla mun tiimissä...
piti mennä kattoon vain hetkoks telluu....Ellu on tietysti sohvalla nukkumassa ja herää kun toiset nukkuu.
Niin minäkinHuomenta
Ihme ja kumma, olen ylhäällä tähän aikaan.
Mä nukahdin 1.00 jälkeen. Mutta hyvä näin. Pitää muuttaa unirytmi kohilleen. Ellei sitten 11.00 ala väsyttää. Joskus on käynyt niin.Niin minäkin
hiivatin yökukkujat, se pitää mennä nuggumaan heti kymppiuutisten jälkeenMä nukahdin 1.00 jälkeen. Mutta hyvä näin. Pitää muuttaa unirytmi kohilleen. Ellei sitten 11.00 ala väsyttää. Joskus on käynyt niin.
Meninkin...suurinpiirtein...mutku herään aina yöllä millon mistäkin syystähiivatin yökukkujat, se pitää mennä nuggumaan heti kymppiuutisten jälkeen
ahaa, sinäkin oot ikämies jonka pitää käydä yöllä veskissäMeninkin...suurinpiirtein...mutku herään aina yöllä millon mistäkin syystä
Uni ei tullut. Menin sänkyyn n.23.00.hiivatin yökukkujat, se pitää mennä nuggumaan heti kymppiuutisten jälkeen
Uni ei tullut. Menin Elenan kanssa sänkyyn n.23.00.
Onko sulla stressiä? Semmoinen herättää kesken unien. Entäs onko käytössä lääkkeitä, jotka voisi häiritä unia?Meninkin...suurinpiirtein...mutku herään aina yöllä millon mistäkin syystä
23 on hyväksytty suoritus varsinkin jos on nainut kymppiuutisten ja klo 23 välisen ajanUni ei tullut. Menin sänkyyn n.23.00.
Ei mutta masentunut olen ollut jo aika pitkään.Onko sulla stressiä?
En syö lääkkeitä.Entäs onko käytössä lääkkeitä, jotka voisi häiritä unia?
Kyllä hymy hyytyy, kun pistän privana kuvaa paljaasta huippuunsa viritetystä vartalostani. On kuin apinoiden kuninkaalla konsanaan (enkä nyt tarkoita Ruotsin kunkkua)
Okei, no sekin aiheuttaa unettomuutta. Toivottavasti sulla on joku hoitokontakti. Voimia!Ei mutta masentunut olen ollut jo aika pitkään.
En syö lääkkeitä.