Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Nyt alkoi sit villasukkahullujen kokoontumisajot, kurkuma-festarien jälkeen...(n)
Mulla haisis varpaanvälit kuin 2 päivää pöydällä seisseelle homejuustolle jos mä pitäsin jotain metrin pitusia hervottomia villasukkia, oli ne miten nätit tahansa. Jotkut pitää kesälläkin...

...juu...mä luovutan...meen siivoamaan keittiötä...pitäkää hikiset sukkanne...
 
vierailija
Mulla on maailman ärsyttävin pesukone. :devil:Jos pesen vaikka paitoja,neuleita ja niitä nyt ei ole täyttä konetta eikä 30 pesua saa täyteen laittaakaan niin se ei sitten linkoa niitä...valot jää vilkkumaan että liian märkää pyykkiä. noh lisäät koneeseen pari märkää käsipyyhettä lisäpainoksi ja uusi linkous...yrittää ja yrittää ja ei vieläkään..lisäät lisää ja lisää painoa ja sitten ehkä vihdoin on tähdet ja taivaankaopaleet oikeassa asennossa kun vihdoinkin onnistuu ja se linkoaa.... :whistle:mutta vtuttaa kun joutuu aina tunkemaan lisäpainoksi melkein koko perkuleen pyyhekaapin...sitten on märkää rättiä nurkat täynnä... :devil: ja nopeasta tunnin koneellisesta tulee ainakin 2 tuntia kestävä taistelu. ja ei se aina tee tuollein niin ei kehtaisi varuiksikaan tunkea konetta täyteen lisäpainoa.
välillä jos pesen tyhjän puhdistuskoneellisen niin senkin jälkeen se välillä väittää että ei saa lingottua, sisältää liian märkää pyykkiä....:ROFLMAO::mad:
 
Tervepäiväämorjens :)!

Mitäkäpäs sulle kuuluu? Toivottavasti elo on mallillaan ja pasilliskusböböset ovat onnistuneet jättämään sut rauhaan. Hiihdetään jo lokakuuta, minne tää aika sinkoilee..?? Mutta onpa ollut tosi kaunista syksyä upeine ruskaväreineen:love:! Ja kelitkin vielä kohdillaan, hyvä happeilla ja viihtyä ulkona(y)

Täällä laskeudutaan ipanapasten mielestä tuskallisen hitaasti kohti syyslomaviikkoa mutta ennää vaan yks päivä ja sitte helepottaa:D! Lomaviikko kyllä tulee koululaisille tarpeeseen, saavat nukkuatossata ihanan pitkään ja olla öllötellä kuin ellun kanaset.

Mutta tähän kohtaan mä huokasen tämän päivän osalta piiitkään ja kääräisen itteni pitkän villatakin sisään ja kohennan villasukkani ylös ja aijon ihan vaan olla:love:....kunnes käy käskyä laittaa pötyä pöytään...
 
  • Tykkää
Reactions: Kais ja Aqela
Aqela
Tervepäiväämorjens :)!

Mitäkäpäs sulle kuuluu? Toivottavasti elo on mallillaan ja pasilliskusböböset ovat onnistuneet jättämään sut rauhaan. Hiihdetään jo lokakuuta, minne tää aika sinkoilee..?? Mutta onpa ollut tosi kaunista syksyä upeine ruskaväreineen:love:! Ja kelitkin vielä kohdillaan, hyvä happeilla ja viihtyä ulkona(y)

Täällä laskeudutaan ipanapasten mielestä tuskallisen hitaasti kohti syyslomaviikkoa mutta ennää vaan yks päivä ja sitte helepottaa:D! Lomaviikko kyllä tulee koululaisille tarpeeseen, saavat nukkuatossata ihanan pitkään ja olla öllötellä kuin ellun kanaset.

Mutta tähän kohtaan mä huokasen tämän päivän osalta piiitkään ja kääräisen itteni pitkän villatakin sisään ja kohennan villasukkani ylös ja aijon ihan vaan olla:love:....kunnes käy käskyä laittaa pötyä pöytään...
Tere :)
Ei kummosta täällä. On syysloma. Mulla ei ole sukkia ollenkaan. :D
 
  • Tykkää
Reactions: FreezeCat
Tervepäiväämorjens :)!

Mitäkäpäs sulle kuuluu? Toivottavasti elo on mallillaan ja pasilliskusböböset ovat onnistuneet jättämään sut rauhaan. Hiihdetään jo lokakuuta, minne tää aika sinkoilee..?? Mutta onpa ollut tosi kaunista syksyä upeine ruskaväreineen:love:! Ja kelitkin vielä kohdillaan, hyvä happeilla ja viihtyä ulkona(y)

Täällä laskeudutaan ipanapasten mielestä tuskallisen hitaasti kohti syyslomaviikkoa mutta ennää vaan yks päivä ja sitte helepottaa:D! Lomaviikko kyllä tulee koululaisille tarpeeseen, saavat nukkuatossata ihanan pitkään ja olla öllötellä kuin ellun kanaset.

Mutta tähän kohtaan mä huokasen tämän päivän osalta piiitkään ja kääräisen itteni pitkän villatakin sisään ja kohennan villasukkani ylös ja aijon ihan vaan olla:love:....kunnes käy käskyä laittaa pötyä pöytään...
Täällä syysloma ja nautiskelua :D:love:
 
  • Tykkää
Reactions: FreezeCat
Tere :)
Ei kummosta täällä. On syysloma. Mulla ei ole sukkia ollenkaan. :D
Oi sie onnekas:)! Kait oot käyttäny lomailun hyödyks eli valvonukukkunu myöhään ja nukkunu aamulla vielä myöhempään:D(y)
Pukkaako lomareissua vai ootko ihan vaan rentoillen kotona? On se kyllä siunaus että on moinen lomakin keksitty, katkasee kivasti kyllä tätä hektistä syksyä ja tekee höpöä kerätä voimia joulun lähestymisriekkumisiin:D!
 
  • Tykkää
Reactions: Aqela
Tervepäiväämorjens :)!

Mitäkäpäs sulle kuuluu? Toivottavasti elo on mallillaan ja pasilliskusböböset ovat onnistuneet jättämään sut rauhaan. Hiihdetään jo lokakuuta, minne tää aika sinkoilee..?? Mutta onpa ollut tosi kaunista syksyä upeine ruskaväreineen:love:! Ja kelitkin vielä kohdillaan, hyvä happeilla ja viihtyä ulkona(y)

Täällä laskeudutaan ipanapasten mielestä tuskallisen hitaasti kohti syyslomaviikkoa mutta ennää vaan yks päivä ja sitte helepottaa:D! Lomaviikko kyllä tulee koululaisille tarpeeseen, saavat nukkuatossata ihanan pitkään ja olla öllötellä kuin ellun kanaset.

Mutta tähän kohtaan mä huokasen tämän päivän osalta piiitkään ja kääräisen itteni pitkän villatakin sisään ja kohennan villasukkani ylös ja aijon ihan vaan olla:love:....kunnes käy käskyä laittaa pötyä pöytään...
Täällä alkaa lomat olla lopuillaan jo:(
Lunta sais jo tulla!:love:
 
  • Tykkää
Reactions: FreezeCat

Yhteistyössä