suihinottovillasukatNiin on, mulla on nykyään sellaset yli polven veettävät villikset
Toiset samanlaiset meni löysäks ja näytän ihan Peppi Pitkätossulta ne jalassa, toinen sukka rullalla nilkassa ja toinen lerpattaa jossain polven alapuolella
suihinottovillasukatNiin on, mulla on nykyään sellaset yli polven veettävät villikset
Toiset samanlaiset meni löysäks ja näytän ihan Peppi Pitkätossulta ne jalassa, toinen sukka rullalla nilkassa ja toinen lerpattaa jossain polven alapuolella
Oh, Rhett!eläpä hyperventiloi, poola on meidän lempiystävä eikä me tultas toimeen ilman hänen terveyspläjäyksiään
Mulla on mustat polvisukat. Niissä on musta silkkinauha.Niin on, mulla on nykyään sellaset yli polven veettävät villikset
Kaikki tulee toimeen paremmin ilman luennointia natriumglutamaatista.eläpä hyperventiloi, poola on meidän lempiystävä eikä me tultas toimeen ilman hänen terveyspläjäyksiään
Ikiteini
Mulle tulee vieläkin finnejä. Menkkojen aikaan. Vaikka olen 49v.
Elä puhu puppua.
suihinottovillasukat
saatto siinä olla hiven lapinlisää...Oh, Rhett!
Sano että tuo oli karrikointia! Sano.
En tiiä. Teininä mulla oli hyvä iho. Ei ollut finnejä.Ikiteini
Ruutis haluaa imee villasukkia
Myöhäisteini sitteEn tiiä. Teininä mulla oli hyvä iho. Ei ollut finnejä.
Usein en kirpparille kerkiä, mutta joskus markkinoilla myyään kivoja, mutta on ne sen hintasiakin.villasukat on kyllä
ootko katellu kirppareilta, niillä on usein ihmisten käsitöitäki myynnissä
Minkälaista briella on? Vuohenjuustosta en tykkää.Leffa,glögiä ja suolakeksejä vuohenjuustolla ja briella
Finnejä on ollut aikuisena ties kuinka kauan. AikuisteiniMyöhäisteini sitte
Niin on. Pääsee halvemmalla kun tekee ne itse.Usein en kirpparille kerkiä, mutta joskus markkinoilla myyään kivoja, mutta on ne sen hintasiakin.
Siis briejuusto tuo ,mieto valkohomejuustoMinkälaista briella on? Vuohenjuustosta en tykkää.
OuSiis briejuusto tuo ,mieto valkohomejuusto
TereTervepäiväämorjens !
Mitäkäpäs sulle kuuluu? Toivottavasti elo on mallillaan ja pasilliskusböböset ovat onnistuneet jättämään sut rauhaan. Hiihdetään jo lokakuuta, minne tää aika sinkoilee..?? Mutta onpa ollut tosi kaunista syksyä upeine ruskaväreineen! Ja kelitkin vielä kohdillaan, hyvä happeilla ja viihtyä ulkona
Täällä laskeudutaan ipanapasten mielestä tuskallisen hitaasti kohti syyslomaviikkoa mutta ennää vaan yks päivä ja sitte helepottaa! Lomaviikko kyllä tulee koululaisille tarpeeseen, saavat nukkuatossata ihanan pitkään ja olla öllötellä kuin ellun kanaset.
Mutta tähän kohtaan mä huokasen tämän päivän osalta piiitkään ja kääräisen itteni pitkän villatakin sisään ja kohennan villasukkani ylös ja aijon ihan vaan olla....kunnes käy käskyä laittaa pötyä pöytään...
Täällä syysloma ja nautiskeluaTervepäiväämorjens !
Mitäkäpäs sulle kuuluu? Toivottavasti elo on mallillaan ja pasilliskusböböset ovat onnistuneet jättämään sut rauhaan. Hiihdetään jo lokakuuta, minne tää aika sinkoilee..?? Mutta onpa ollut tosi kaunista syksyä upeine ruskaväreineen! Ja kelitkin vielä kohdillaan, hyvä happeilla ja viihtyä ulkona
Täällä laskeudutaan ipanapasten mielestä tuskallisen hitaasti kohti syyslomaviikkoa mutta ennää vaan yks päivä ja sitte helepottaa! Lomaviikko kyllä tulee koululaisille tarpeeseen, saavat nukkuatossata ihanan pitkään ja olla öllötellä kuin ellun kanaset.
Mutta tähän kohtaan mä huokasen tämän päivän osalta piiitkään ja kääräisen itteni pitkän villatakin sisään ja kohennan villasukkani ylös ja aijon ihan vaan olla....kunnes käy käskyä laittaa pötyä pöytään...
Oi sie onnekas! Kait oot käyttäny lomailun hyödyks eli valvonukukkunu myöhään ja nukkunu aamulla vielä myöhempäänTere
Ei kummosta täällä. On syysloma. Mulla ei ole sukkia ollenkaan.
Täällä alkaa lomat olla lopuillaan joTervepäiväämorjens !