ommuuten sairraan hyviä ne appelsiininmakuiset piparit
Just näin, ja kuulemma havumetsätkin on hyviä hiilinieluja.jos Kallion avokadopyllyillä olis hivenkään tietoa ja rehellisyyttä niin ne osais erottaa brazilialaisen ja pohjoismaisen naudanlihan ympäristövaikutukset
meikäläiset heinäpellothan on mitä parhaita hiilinieluja
KiitosHalaus,ota keksi " Ojentaa ihanan appelsiisi-piparkakkukaurakeksin "
Höh,halaus sinne myös ( keksiä? )Voi sua
Mulla taitaa olla joku lihastulehtunut flunssan jälkitautina....sattuu ihan tosi paljon tonne vas. alaselän ja pakaran väliselle alueelle.
Niin on taijan ostaa niitä jouluksi.ommuuten sairraan hyviä ne appelsiininmakuiset piparit
Ihanvarmasti pääsee, kun asuu sopivalla paikkakunnalla.ei tyttö hyvä Suomessa pääse lääkäriin
Jep ja hitaasti
Henki pois tuolta.
Jos siellä olis fisteli, olis tuo hengenvaarallinen ohje: vie oireen vaan ja syy jää pesimään sinne.Voih, oletko laittanut kipugeeliä?
Banaani kannattaa olla luomua. Sekoitapa siihen tahinia - vaikka haarukalla mössöksi ja yhdestä riittää teille kahdelle.Mies ei tykkää syödä pelkästään marjoja iltapalalla,banaani täyttää myös paremmin. Kaikille ei nyt sovi pelkästään marjat,vaikka ravinnon osalta korvaa.Meillä nyt ainakin menee näin.
Mä syön marjoja enemmän,palaaltaan tai jogurtin ja hunajan kans.
Riippuu vaivasta.ei tyttö hyvä Suomessa pääse lääkäriin
Annas piparit on hyviä mutta mä tykkään enemmän niistä paksuista pipareista.Noi Annas polkka ja lakritsipiparkakut on myös hyviä
Miusta taas ohuet on parhaitaAnnas piparit on hyviä mutta mä tykkään enemmän niistä paksuista pipareista.
mulle maistuu taas pipari paremminAnnas piparit on hyviä mutta mä tykkään enemmän niistä paksuista peniksistä.
Kiitos, nyt en osaa siihen piparimerkkiin suhtautua asiallisesti enää.unohtamatta annas piparia
Tuon takia ei enää nykyisin lääkärille pääse. kaiken maailman turhakkeet tukkivat vastaanotot kun menevät jonkun pienen lihaskivun vuoksi lääkäriin.Ei mulla ole sitä, burana 600kaan ei vie kuin pahimman kivun pois...pitäs taas vissiin lääkäriin raahata ittensä
ei ookki kiva kun vahinko lähtee kiertämäänKiitos, nyt en osaa siihen piparimerkkiin suhtautua asiallisesti enää.
Appelsiinisuklaa fazerinaommuuten sairraan hyviä ne appelsiininmakuiset piparit
Oih!!! Pyllyheinä on ihan parasta!Mut ens keväänä mä kasvatan pers...iljaa. Persilja on yks parhaista yrteistä ruuassa ku ruuassa. Mut on niin pänniny raahata yksittäistä ja kallistakin persiljaruukkua kaupasta, siinä ruukussa kun on ensin se kirkas suojamuovi, sit se musta muovinen ruukku.
Kutsun sit kaikki palstalaiset kahville mun persiljaplantaasille. Silmänkantamattomiin persiljaa siintää auringonlaskun valossa. Tilliäki muutama rivi.
(Ehkä liioittelen sekä plantaasin että kutsun osalta)
Miksi sun olis sinne mentävä? Sinnehän on jonoja pelkästään siksi kun kaikille 65 vuotta täyttäneille lähettävät kikkarenäytepakkauksia, joiden tuloksen takia täytyy mennä tähystykseen. Siinä on joku "arvojärjestys". Lähettävät toisenkin kutsun, jos ei vastaa siihen ensimmäiseen. Ei sentään kotoa tule hakemaanTuon takia ei enää nykyisin lääkärille pääse. kaiken maailman turhakkeet tukkivat vastaanotot kun menevät jonkun pienen lihaskivun vuoksi lääkäriin.
polkka saattaa sisältää laivamaalia, joten en maista.Noi Annas polkka ja lakritsipiparkakut on myös hyviä
https://www.is.fi/terveys/art-2000000916480.htmlei ookki kiva kun vahinko lähtee kiertämään