Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Aqela
Oi sie onnekas:)! Kait oot käyttäny lomailun hyödyks eli valvonukukkunu myöhään ja nukkunu aamulla vielä myöhempään:D(y)
Pukkaako lomareissua vai ootko ihan vaan rentoillen kotona? On se kyllä siunaus että on moinen lomakin keksitty, katkasee kivasti kyllä tätä hektistä syksyä ja tekee höpöä kerätä voimia joulun lähestymisriekkumisiin:D!
Joo, unirytmi on päin peetä. :ROFLMAO:
Olen kotosalla. :)
 
  • Tykkää
Reactions: FreezeCat
Täällä alkaa lomat olla lopuillaan jo:(
Lunta sais jo tulla!:love:
Mutta kohta sulle taitaa pukata joululomaakin joten tilipitappe vaan joulumyssykkä pääkköseen kallevillelleen vaan niin ei tunnu nää muutamat hassut välipäivät niin missään:)

Hei, niin muuten sais tullakin! Lumet siis:love:... Räntäähän täällä on satanu vaakaanvinoonpystyynsuoraan ja ilmakin on tuoksunu lumisateelle joten ei kait tuo taida kaukana ollakaan*steppailee tohkeissaan*!
Sitäpaitti nythän on ihan kamalan mörkiäispimeetäkin(n), niin hienostikos tulis mahtavaa valoisuutta kun olis lumipeite paikallaan:love:
 
Mutta kohta sulle taitaa pukata joululomaakin joten tilipitappe vaan joulumyssykkä pääkköseen kallevillelleen vaan niin ei tunnu nää muutamat hassut välipäivät niin missään:)

Hei, niin muuten sais tullakin! Lumet siis:love:... Räntäähän täällä on satanu vaakaanvinoonpystyynsuoraan ja ilmakin on tuoksunu lumisateelle joten ei kait tuo taida kaukana ollakaan*steppailee tohkeissaan*!
Sitäpaitti nythän on ihan kamalan mörkiäispimeetäkin(n), niin hienostikos tulis mahtavaa valoisuutta kun olis lumipeite paikallaan:love:
Onneks tulee Joulu!
Kunhan tosiaan tulis myös lumisena:love:
 
  • Tykkää
Reactions: Aqela ja FreezeCat
On aika viileää mutta voin olla ilman sukkia. Kokeilin niin jalat on kylmät. :oops:
Ööö..eh...sukat jalkaan niin jalat ois lämpimät(y)? Vai onko sulla menossa joku sadomasokistinen kokeiluprojekti tulevien pakkaskelien sietämisille:cautious:...on muuten ihan syvältä olla uökona jos ekana jäätyy varpaat kengissä. Helkutti, sitä on ihanheti jääkalikkapuikkona ennenkuin tajuukaan varpaittensa olotilaa*hytisee lisää*

Laita ne sukat jalakaas nainen että mäkin tästä lämpenen!!
 
Aqela
Ööö..eh...sukat jalkaan niin jalat ois lämpimät(y)? Vai onko sulla menossa joku sadomasokistinen kokeiluprojekti tulevien pakkaskelien sietämisille:cautious:...on muuten ihan syvältä olla uökona jos ekana jäätyy varpaat kengissä. Helkutti, sitä on ihanheti jääkalikkapuikkona ennenkuin tajuukaan varpaittensa olotilaa*hytisee lisää*

Laita ne sukat jalakaas nainen että mäkin tästä lämpenen!!
Mutta kun mä en tunne kylmyyttä. Sen takia piti kokeilla kädellä. En laita sukkia. :LOL::sneaky:
 
Onneks tulee Joulu!
Kunhan tosiaan tulis myös lumisena:love:
No sanos muuta! Ihanaa olis aattoaamuna herätä huomaamaan kun taivaalta hiljaksiin leijailee kauniita hiutaleita:love:...

Tiijäkkö, multa alkaa mokoma lipsumaan ote:oops:...erehyin i t e höpisemään muksuille joulusta e k a n a (???!!!! ooämgee!!!) ja himatontulle kirjottamisesta lahjustoiveineen kaikkineen...siis JO NYT!!!*haukkoo henkeehappee*
Mutta. Syytän siitä voimakkaan pontevasti ja pahasti sijaintiamme! Ni! Kukakos käski mitähäh laittaa jo salakavalasti tyrkylle-esille ihunoita joulujuttusia keskenkaiken aivan muita sisustusostoksiamme jotta ryhmässä hämmennyimme nanosekunniksi totaalihiljaisiksi kunnes:oops:...joo, taustaradiohöpötykset kyllä hävis jonnekin kun tää porukka rupes kilvan kälkättämään ja ääneen huokailemaan ja lauleskelemaankin kaiken kimaltelevan ja punaisenkultaisenvalkousenhopeisenvihre...joulunvärien keskellä:oops::notworthy::D

Jep, saa jo hyvinkin joulututtaa:love:
Se aika kun on loppujen lopuks niin ohikiitävää...
 
Tiijäkkö, multa alkaa mokoma lipsumaan ote:oops:...erehyin i t e höpisemään muksuille joulusta e k a n a (???!!!! ooämgee!!!) ja himatontulle kirjottamisesta lahjustoiveineen kaikkineen...siis JO NYT!!!*haukkoo henkeehappee*
Mä olen kanssa puhunut ja suunnitellut jo ääneen kaikkea koristelusta lähtien aina ruokiin saakka ja siihen millon joulusiivous alkaa ja mitä sillon tehdään...nuorimmaisen mielestä tällanen on selvä merkki vanhuudesta:cautious::alien:
 
No sanos muuta! Ihanaa olis aattoaamuna herätä huomaamaan kun taivaalta hiljaksiin leijailee kauniita hiutaleita:love:...

Tiijäkkö, multa alkaa mokoma lipsumaan ote:oops:...erehyin i t e höpisemään muksuille joulusta e k a n a (???!!!! ooämgee!!!) ja himatontulle kirjottamisesta lahjustoiveineen kaikkineen...siis JO NYT!!!*haukkoo henkeehappee*
Mutta. Syytän siitä voimakkaan pontevasti ja pahasti sijaintiamme! Ni! Kukakos käski mitähäh laittaa jo salakavalasti tyrkylle-esille ihunoita joulujuttusia keskenkaiken aivan muita sisustusostoksiamme jotta ryhmässä hämmennyimme nanosekunniksi totaalihiljaisiksi kunnes:oops:...joo, taustaradiohöpötykset kyllä hävis jonnekin kun tää porukka rupes kilvan kälkättämään ja ääneen huokailemaan ja lauleskelemaankin kaiken kimaltelevan ja punaisenkultaisenvalkousenhopeisenvihre...joulunvärien keskellä:oops::notworthy::D

Jep, saa jo hyvinkin joulututtaa:love:
Se aika kun on loppujen lopuks niin ohikiitävää...
Joulun ku viettää pitkän kaavan mukaan tunnelmoiden jo etukäteen, niin sen itse juhlan nopeus ei nii harmita. (y)
 
Äää, täällähän on taudinkurimuksessa kärvisteleviä:(... Ellulle ja Ellimaarille pikaisia parantumisia! Villasukat kehiin, kurkumahunajainkivääri-juomaa ja runsaasti valkosipulin käyttöä sekä c-vitskua ja zinkkiä nassuun, niin johan lähtee pöpöt(y)!
 
Mä olen kanssa puhunut ja suunnitellut jo ääneen kaikkea koristelusta lähtien aina ruokiin saakka ja siihen millon joulusiivous alkaa ja mitä sillon tehdään...nuorimmaisen mielestä tällanen on selvä merkki vanhuudesta:cautious::alien:
:cautious:...sieltä tuli nuorimmaises suusta semmonen ajattelematon sammakko, siellä ei vielä siis tiedetä mitenkä vaarallinen toi joulun salakavala hiipiminen onkaan...mutta kyllä hänkin sen tulee vielä tietämään(y)

Mä en uskalla vielä kyllä edes ajatella jouluruokia kun tiiän että pahasti lähtee lapasesta:oops:... Voipi kyllä olla että ehken oon maltillisempi tänä vuonna kun tässä on tiedossa näitä joulullisia myyjäisiä ihan urakalla joten niihin varmaan saan puretuksi tätä kärkeä hyvinkin :D...ehkä:barefoot::D
 

Yhteistyössä