mistä sää keksit nuita höpötyksiäpolkka saattaa sisältää laivamaalia, joten en maista.
mistä sää keksit nuita höpötyksiäpolkka saattaa sisältää laivamaalia, joten en maista.
No oo syömättä,mä en usko tuohon.polkka saattaa sisältää laivamaalia, joten en maista.
https://yle.fi/uutiset/3-10265040No oo syömättä,mä en usko tuohon.
Ei niin, ei ainakaan helpollaei tyttö hyvä Suomessa pääse lääkäriin
Emmä usko, että tää sitä ois?Iskias? Oot huljuttanu pyllyäs pohjatuulessa?
Kismetissä on kans semmonen versio: karkkia sotkettu sekaan. Tavallista pystyy syömään ilman vakavampia oireita, mut ei sitä.No oo syömättä,mä en usko tuohon.
Eiku minun takia!Tuon takia ei enää nykyisin lääkärille pääse. kaiken maailman turhakkeet tukkivat vastaanotot kun menevät jonkun pienen lihaskivun vuoksi lääkäriin.
https://www.syngenta.fi/sites/g/files/zhg271/f/plenum-sds-fi-fi.pdfEiku minun takia!
Jos käyn kunnan lääkärillä niin liioittelen 100% vaivani ni niiden on pakko ottaa nopeasti. En ole usein lääkärissä joutunu käymään elämäni aikana mutta ne kerrat mitä oon käyny ni samana päivänä olen päässyt.
Raskas ja syvä huokaus.Titaanidioksidi on pohjamaalia, mut myös laivamaalia. En oo voinut käyttää sitä aikoihin enkä kokeile, Pikkusta näppyä tulee, mut eikai se muita haittaa? On kyllä ihanaa, kun ei ole ollut vuosikausiin mitään iho-ongelmia
vai hävisi sulla finnit viime kesänäRaskas ja syvä huokaus.
Sähän oot jo vanha mummeli, ei sulla kuulukaan olla mitään finnejä enää.
Mulla loppui finnit 35-vuotiaana ja niitä ei ole sen koommin tullut, syön mä vaikka mitä.
Ja tarkoitan sitä teininä naama kukki, mut 20-30 -vuotiaana niitä oli enää silloin tällöin, nyt ei ole koskaan.
http://kasvinsuojelu.berner.fi/sites/kasvinsuojelu.berner.fi/files/attachments/3306moventosc_minoruse_5.6.2017.pdfRaskas ja syvä huokaus.
Mulla loppui finnit 35-vuotiaana ja niitä ei ole sen koommin tullut, syön mä vaikka mitä.
Ja tarkoitan sitä teininä naama kukki, mut 20-30 -vuotiaana niitä oli enää silloin tällöin, nyt ei ole koskaan.
Vaikka viestis oli tarkoitettu p:llle niin itse järkytyin...Raskas ja syvä huokaus.
Niin on, mulla on nykyään sellaset yli polven veettävät villiksetvillasukat on kyllä
eläpä hyperventiloi, poola on meidän lempiystävä eikä me tultas toimeen ilman hänen terveyspläjäyksiäänApua ylläpito p..la häiriköi ja tunkee koko ajan linkkejä ja pska litanioitaan ketjuun. Tehkää jotain.
Raskas ja syvä huokaus.
En ikäkriisiytyneenä kommentoi ikäkysymykseen...vai hävisi sulla finnit viime kesänä