Nööööyy@Echo vaihtaa nykyisin avataria yhtä usein kuin pikkareitaan
Identiteettikriisi?
Kaiku kantaa Alaskassa?
Auts!Ei saa heittää vanhalla pullalla, ne on kovia. Pehmee tömähtää paremmin ja siitä voi haukkasta.Niin tosiaan ei niin koska et vahtinut vaikkast tiesit kyllä miten hömelö osaan olla noiden nukkumisten kanssa!*heittää vanhalla pullalla*
Jahas jahas missäs päin Suomea sataa - nonni. Ellu asuu Nuorgamissa, varma tieto!Huomenta!
Täällä sataa vettä ihan kunnolla ja rännit pitää metakkaa niin kovaa etten pystynyt nukkumaan kauempaa
Mitä se sulle kuuluu vaikka vaihtasin joka toinen minuutti?@Echo vaihtaa nykyisin avataria yhtä usein kuin pikkareitaan
Identiteettikriisi?
Kaiku kantaa Alaskassa?
Miten sä sait tohon Ellimaarin nimen kun minähän sua heittelin sillä pullalla eilen?Auts!Ei saa heittää vanhalla pullalla, ne on kovia. Pehmee tömähtää paremmin ja siitä voi haukkasta.
Ei ees lähelläkäänJahas jahas missäs päin Suomea sataa - nonni. Ellu asuu Nuorgamissa, varma tieto!
On kyllä outoa että palsta vaihtaa viestin lähettäjää...Miten sä sait tohon Ellimaarin nimen kun minähän sua heittelin sillä pullalla eilen?
Ei ees lähelläkään
NiinpäXOn kyllä outoa että palsta vaihtaa viestin lähettäjää...
Sinähän tään idean keksitNyt alko puntissa tutisemaan.
Mun identiteettiä ei sit kaapata, eli jos tänään olen mukamas kehumassa tummaa paahtoa niin joku kirjoittaa minuna!
Jaa mää vaiSinähän tään idean keksit
No kuka muukaan?Jaa mää vai
Luulekkosää että tämmönen pullanpurija nyt hoksaa kikkakolmoset miten säätää palstan asetuksia...No kuka muukaan?
Sää vaihoit mun nimen tilalle Ellimaarin nimen
Aikaisin herääminen on kyl sieltä ja syvältä.Kuka meidän unet on vienyt . Täällä herätty myös 5.30, samoin kuin eilenkin. Olisi se niin kiva nukkua edes viikonloppuna . Kaippa se on pakko lähteä kahvia etsimään kyökin puolelta .
No paremmin sää sen hoksasit kun mää ja mä en ees syö mitään pullaa...siltikään en osannut vaihtaa kalamiehen nimeä tohon juttuun oikeinLuulekkosää että tämmönen pullanpurija nyt hoksaa kikkakolmoset miten säätää palstan asetuksia...
Mie alan olla huolissani . Alkaako tämä olla merkki vanhenemisesta. Puurokattilat kolisee kohta jo neljän korvilla .Aikaisin herääminen on kyl sieltä ja syvältä.
Mun on aina tehnyt mieli kokeilla tuoreita croissantteja mansikoilla ja kermavaahdolla ja maistaa niiden kanssa aitoa shamppanjaa...näin joskus teininä jonkun elokuvan missä tehtiin niin ja sen jälkeen toi on ollut haaveena kokeilla...ja siis aamupalanaHah! Pakkasesta löytyi Pirkan croisantteja. Lisäksi kookosjogurttia banaanilla. Sekaan hiukan chia-siemeniä. Kohta saa ruokaa .
Siun täytyy toteuttaa tuo haave .Mun on aina tehnyt mieli kokeilla tuoreita croissantteja mansikoilla ja kermavaahdolla ja maistaa niiden kanssa aitoa shamppanjaa...näin joskus teininä jonkun elokuvan missä tehtiin niin ja sen jälkeen toi on ollut haaveena kokeilla...ja siis aamupalana
Mun äiti on nukkunu pitkään jos se herää vasta 6.30. Sitä vaihetta odotellessa.Mie alan olla huolissani . Alkaako tämä olla merkki vanhenemisesta. Puurokattilat kolisee kohta jo neljän korvilla .
Niin mutta kun se pitäis tehdä joko jossain kalliissa Sveitsiläis tai Pariisilaishotellissa tai sitten kesällä aamutorilla ja mä jaksa itteeni raahata kesäaamusin millekään torille ja Sveitsi on kallis maa matkustaa ja Ranska kuuleman mukaan vielä kalliimpiSiun täytyy toteuttaa tuo haave .