Myöhäistä, ku mulla on jo nälkä.kestääkö ehdottaa panohommia?
Myöhäistä, ku mulla on jo nälkä.kestääkö ehdottaa panohommia?
Täällä sataa myös, ja satanu koko yön ja pitäisi sataa kutakuinkin koko päivä.Huomenta!
Täällä sataa. Satoi kai koko yönkin.
Ja kun piti sieneen mennä!
Uuniin vaan joksikin paistokseksiMyöhäistä, ku mulla on jo nälkä.
Anna mennä vaanHuomenta
Aatami antoi mulle omenan pihapuusta. Uskallanko syödä sen?
Tuossa ajassa kerkeää pikaset.Lopulta tungin esikeitetyt rehut uuniin vuoassa, taiteilin päälle paksun, kermaisen, mustapippurituorejuustolla tuunatun sienisoossin ja kuorrutin vielä juustoraaste-kananmunaseoksella.
Ny pitää sit odotella puolisen tuntia.
*huoh* Vatsa karjuu!
Varmasti!Tuossa ajassa kerkeää pikaset.
Tuossa ajassa kerkeää pikaset.
Valmiiksi nälkäisenä sen touhun jälkeen voi alkaa heikottaa Kuluttaa kuitenkin energiaa aika paljonVarmasti!
Mut varhainen lintu jo nappasi madon täällä, ennen kuin lapsukaiset heräsivät.
Leipäpala suuhun ja menoksi.Valmiiksi nälkäisenä sen touhun jälkeen voi alkaa heikottaa Kuluttaa kuitenkin energiaa aika paljon
vasta kymppiuutisten jälkeenLeipäpala suuhun ja menoksi.
Ai että sulle ei muka kelpais jos päivällä saisitvasta kymppiuutisten jälkeen
voi olla että joutuis kattomaan eiliset uutiset katsomostaAi että sulle ei muka kelpais jos päivällä saisit
Huomenta
Aatami antoi mulle omenan pihapuusta. Uskallanko syödä sen?
vasta kymppiuutisten jälkeen
Höh
Piti käydä sienessä. Vettä sataa.
Ei oo pakko - mut käy ostamassa muutama Vadelman taimi, niin maistuu paremmalta. Niitä ei tarvi kerralla ämpärillistä poimia, vaan napostelee aina kulkiessa - puhatailla käsillä - kun menee pihalle. Mulla on ollut sellainen projekti muutamana kesänä, eri lajikkeita kaikki, niin riittää pidempään.
Piti käydä sienessä. Vettä sataa.
Ok. Mutta metsässä on kiva liikkua.Ei oo pakko - mut käy ostamassa muutama Vadelman taimi, niin maistuu paremmalta. Niitä ei tarvi kerralla ämpärillistä poimia, vaan napostelee aina kulkiessa - puhatailla käsillä - kun menee pihalle. Mulla on ollut sellainen projekti muutamana kesänä, eri lajikkeita kaikki, niin riittää pidempään.
Niinpä. Uusia tapoja voi opetella itsekin. En keräisi sieniä edes mieliksi, mutta mun puolesta muut saavat syödä niitä, kun vaan eivät piilota sitä mihinkään mitä tarjoaa muille. Sokerilla sama asia, mut ei mene aina "perille" sitten milläänOk. Mutta metsässä on kiva liikkua.
https://www.is.fi/hyvaolo/art-2000006237727.htmlTuruus sanotaan ketä