Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
@Echo vaihtaa nykyisin avataria yhtä usein kuin pikkareitaan o_O
Identiteettikriisi?

Kaiku kantaa Alaskassa?
alaska-outpost-glamping.jpg

Niin tosiaan ei niin koska et vahtinut vaikkast tiesit kyllä miten hömelö osaan olla noiden nukkumisten kanssa!:mad:*heittää vanhalla pullalla*:barefoot:
Auts!Ei saa heittää vanhalla pullalla, ne on kovia. Pehmee tömähtää paremmin ja siitä voi haukkasta. :thumbsup:

@Echo vaihtaa nykyisin avataria yhtä usein kuin pikkareitaan o_O
Identiteettikriisi?

Kaiku kantaa Alaskassa?
alaska-outpost-glamping.jpg
Mitä se sulle kuuluu vaikka vaihtasin joka toinen minuutti?

Sun avattaren siittiöt ne vaan vaeltaa ikuisesti vessanpöntössä...:sneaky:

Nyt alko puntissa tutisemaan.
Mun identiteettiä ei sit kaapata, eli jos tänään olen mukamas kehumassa tummaa paahtoa niin joku kirjoittaa minuna! :eek:

Kuka meidän unet on vienyt :cautious:. Täällä herätty myös 5.30, samoin kuin eilenkin. Olisi se niin kiva nukkua edes viikonloppuna :notworthy:. Kaippa se on pakko lähteä kahvia etsimään kyökin puolelta :coffee:.
Aikaisin herääminen on kyl sieltä ja syvältä. :unsure:

Hah! Pakkasesta löytyi Pirkan croisantteja. Lisäksi kookosjogurttia banaanilla. Sekaan hiukan chia-siemeniä. Kohta saa ruokaa :p:D.
Mun on aina tehnyt mieli kokeilla tuoreita croissantteja mansikoilla ja kermavaahdolla ja maistaa niiden kanssa aitoa shamppanjaa...näin joskus teininä jonkun elokuvan missä tehtiin niin ja sen jälkeen toi on ollut haaveena kokeilla...ja siis aamupalana:oops:

• Tykkää
Reactions: Ellimaar ja Echo
Siun täytyy toteuttaa tuo haave :D.
Niin mutta kun se pitäis tehdä joko jossain kalliissa Sveitsiläis tai Pariisilaishotellissa tai sitten kesällä aamutorilla ja mä jaksa itteeni raahata kesäaamusin millekään torille ja Sveitsi on kallis maa matkustaa ja Ranska kuuleman mukaan vielä kalliimpi(n)

Yhteistyössä