Iltojen iloIltaa. Paikalla taas teidän iloksenne.
Niin että siis iltaa
Iltojen iloIltaa. Paikalla taas teidän iloksenne.
Nyt saat ruutikselta piiskaaEi odotettu kymppi uutisten jälkeen.
Ihan tyyyyyyyyyyyhmä elokuvaAvalta tulee Notebook
Sä saat ottaa tirsat. Mut Ellulle pitää hakea jotkut MLL:n vauva-unikouluohjeet netistä...Taisi ellu lahjoa Echon pullalla..
*Syö sinä pullaa Echoseni niin minä otan tirsat sillävälin*
Juonto:Iltaa. Paikalla taas teidän iloksenne.
Echon syy
Emmäkään koko ajan kerkiä. Se nainen kuukahtelee tuon tuosta.Nukuitko
Echo, Sunhan piti vahtia ettei ellu nuku päivällä
Kiitän juontajaa sydämeni kyllyydestä. Nyt siirtyisitkö pois parrasvaloistani, kiitos.Juonto:
"Hän on täällä tänään...Kalamies!"
*torvifanfaari töttörö-töötötööö....*
Sitä se uniapnea tai tylsä seura teettääEmmäkään koko ajan kerkiä. Se nainen kuukahtelee tuon tuosta.
Niin tosiaan ei niin koska et vahtinut vaikkast tiesit kyllä miten hömelö osaan olla noiden nukkumisten kanssa!*heittää vanhalla pullalla*
Jokin ei nyt täsmää...
Hö, mä en saa olla sun shöy:ssä.Kiitän juontajaa sydämeni kyllyydestä. Nyt siirtyisitkö pois parrasvaloistani, kiitos.
Etkä sä vahtinu mua eilen kun söinNiin tosiaan ei niin koska et vahtinut vaikkast tiesit kyllä miten hömelö osaan olla noiden nukkumisten kanssa!*heittää vanhalla pullalla*
No eihän ketään tule showta katsomaan juontajan takia...Hö, mä en saa olla sun shöy:ssä.
*menee permannon takimmaiseen penkkiin murjottamaan*
Ai juuh, kappas nii joo...No eihän ketään tule showta katsomaan juontajan takia...
Sama kun yrittäisit sammuttaa liekkejä bensallaEtkä sä vahtinu mua eilen kun söin
isoja
pehmeitä
meheviä
...pullia.
(Eikä sit tehdä sanamuunnoksia!)
No oli varmaan hyviä pullia sitteEtkä sä vahtinu mua eilen kun nielaisin
isoja..
suonikkaita..
kovia..
...pullia.
(Eikä sit tehdä sanamuunnoksia!)
Harvoja romanttisia höttöjä mistä pidänIhan tyyyyyyyyyyyhmä elokuva
*Kukaan!No eihän *ketään tule showta katsomaan juontajan takia...
Turuus sanotaan ketä*Kukaan!
No joo mutta se on silti väärinTuruus sanotaan ketä
HöhTäältä takavasemmalta huutelen hyvät yöt kaikille kun silmät ei tuumaa pysyä auki, mikä lie vika niissä on
Eli hyvää yötä