Nonni, laitan huoltsikan pystyyn. "Tankkaa Echon pörinöitä".Eikun biokaasua! Sillä pääsee vaikka minne!
Nonni, laitan huoltsikan pystyyn. "Tankkaa Echon pörinöitä".Eikun biokaasua! Sillä pääsee vaikka minne!
Nyt sitten äkkiä nainen vaatteet päälle ja lopetat sen pieriskelyn ettei sekin tallennu hänen tietoihin!!Nonni, joku mega-hakkeri asialla, en voi tehdä asialle mitään ja mun tarkka sijainti sohvan kulmallakin on kohta sun tiedossa...lopeta mies.
Kannattaisi pistää teipinpala webbikameran päälle. Tai edes rintaliivit päälleNonni, joku mega-hakkeri asialla, en voi tehdä asialle mitään ja mun tarkka sijainti sohvan kulmallakin on kohta sun tiedossa...lopeta mies.
Sen verran vainoharhainen olen etten uskalla miehen kanssa puuhastella sohvalla mitään huuruisempaa. Meillä on iso taulu-tv ja joku sanoi että ainaki korealaisissa telkkareissa on vakoiluvaara.Nyt sitten äkkiä nainen vaatteet päälle ja lopetat sen pieriskelyn ettei sekin tallennu hänen tietoihin!!
Mun pörinät näkyy jo säätutkassa.Nyt sitten äkkiä nainen vaatteet päälle ja lopetat sen pieriskelyn ettei sekin tallennu hänen tietoihin!!
No en tiedä hauskuudesta, voivat olla kateellisia ja katsella hämmästellen miestäsi.Kyllä niillä Soulissa on hauskaa kun mun mies raapii muniaan katsoessaan Urheiluruutua.
Hö, mistä tiesit että mulla on kotona free nipples -päivä?Kannattaisi pistää teipinpala webbikameran päälle. Tai edes rintaliivit päälle
Joo, sumuna ainakin lännessä..Mun pörinät näkyy jo säätutkassa.
No emmä halua kateellisia ja itkeviä korealaismiehiäkään screenin toiselle puolelleNo en tiedä hauskuudesta, voivat olla kateellisia ja katsella hämmästellen miestäsi.
Tiedä vaikka hän pääsis iltauutisiin siellä ja lehtien etusivuille...korealaismiehillä on kuulema aika pienet ''ne''
Miks mä tiedän tällasia asioita...
Sen verran vainoharhainen olen etten uskalla miehen kanssa puuhastella sohvalla mitään huuruisempaa. Meillä on iso taulu-tv ja joku sanoi että ainaki korealaisissa telkkareissa on vakoiluvaara.
Kyllä niillä Soulissa on hauskaa kun mun mies raapii muniaan katsoessaan Urheiluruutua.
Lännessä? Mitä jos asunkin keskellä, tai idässä?Joo, sumuna ainakin lännessä..
Etkö nähnyt sitä pientä valoa siinä kameran vieressä? Olit suorassa livelähetyksessä interweebin kotipo.rno sivustollaHö, mistä tiesit että mulla on kotona free nipples -päivä?
Oishan se aika hauskaa, jos Pohjois Korean johtaja laittais kateellisena Suomen kauppasaartoon sun miehen takiaNo emmä halua kateellisia ja itkeviä korealaismiehiäkään screenin toiselle puolelle
Sumu leviää kuin jokisen eväät joka puolelle...Lännessä? Mitä jos asunkin keskellä, tai idässä?
Tais olla suonorsujen live-cam -sivustolla.Etkö nähnyt sitä pientä valoa siinä kameran vieressä? Olit suorassa livelähetyksessä interweebin kotipo.rno sivustolla
Varmaan siitä sumusta päätellenLännessä? Mitä jos asunkin keskellä, tai idässä?
Unohdit sipulisilpun ja sinapin.
Sitä on vähän vaikea teipata, tai kääntää poispäin.Meillä on Samsung taulu-tv makkarissa
DäämUnohdit sipulisilpun ja sinapin.
Laita peitto siihen päälle aina kun rupeat puuhastelemaan. 7 miljoonaa korealaista huokaa pettyneenä.Meillä on Samsung taulu-tv makkarissa
Mun vanhempi veli teki tuota aina ennen karateharkkoja kavereineen, kunnes kerran vetäjä käski sulkea peräluukut tai hän kantaa joka iikan niskasta pihalle paskomaan
ja äänet pois, siltä varalta että siellä on sokeita katsojia.Laita peitto siihen päälle aina kun rupeat puuhastelemaan. 7 miljoonaa korealaista huokaa pettyneenä.