Joo,niin onSitä on vähän vaikea teipata, tai kääntää poispäin.
No tuskin pahemmin ketään kiinnostaa keski-ikäisten muhinointi
Joo,niin onSitä on vähän vaikea teipata, tai kääntää poispäin.
Kyllä tai no mun perjantaihin ei olut kuulu eikä sauna...eli mulle jäikin vaan musiikkiIltaa. Olipas outoa olla töissä kun ei kaatosadetta tullut niskaan koko päivää.
Sauna, olutta ja musiikkia, niistä kai perjantai on tehty.
Mää googlasin mikä on suonorsuTais olla suonorsujen live-cam -sivustolla.
"Suonorsut elävät muutaman yksilön laumoina. Emot syövät usein pesueensa kaikki ruuat..."
Silloinhan ne on kuuntelijoita eikä katsojiaja äänet pois, siltä varalta että siellä on sokeita katsojia.
Äläs nyt. Sehän on kuin jännä tosi-tv:Joo,niin on
No tuskin pahemmin ketään kiinnostaa keski-ikäisten muhinointi
Mikä se on?Mää googlasin mikä on suonorsu
En minä ole moisesta kuullut
Iltaa. Saunottu on täälläkin, hiljalleen hupenee lasillinen viiniä ja musiikkiakin löytyyIltaa. Olipas outoa olla töissä kun ei kaatosadetta tullut niskaan koko päivää.
Sauna, olutta ja musiikkia, niistä kai perjantai on tehty.
Iltaa. Saunottu on täälläkin, hiljalleen hupenee lasillinen viiniä ja musiikkiakin löytyy
Villatakki täytyy kyl kohta kaivaa kaapista kun mun iltapalelu alkaa
Kukas sitte täälä tappas ne siilit, karhut sudet yms.Tuo se meille kylään!
Palaa päreet ku joku hemmetin myyrä (?) on pesiytynyt meidän pihaan.
Mun kämppä on edelleen ihan liian kuumaIltaa. Saunottu on täälläkin, hiljalleen hupenee lasillinen viiniä ja musiikkiakin löytyy
Alkaa olemaan illat sen verta viileitä et kohta joutuu pitämään takapihan oven kiinni. Villasukat toki jo on jalassa.Iltaa. Saunottu on täälläkin, hiljalleen hupenee lasillinen viiniä ja musiikkiakin löytyy
Kai sä nyt kovana miehenä pystyt sen homman tekemään ilman koiraa?Kukas sitte täälä tappas ne siilit yms karhut sudet yms.
No hei mieti. Suo ja norsu. Se ois heti sukupuutossa.Mää googlasin mikä on suonorsu
En minä ole moisesta kuullut
EnKai sä nyt kovana miehenä pystyt sen homman tekemään ilman koiraa?
Täällä ei ole kuuma mutta mä olen.
*tarkistelee bussiaikatauluja*Mun kämppä on edelleen ihan liian kuuma
Niinpä tietennii niinpä tietenniiTäällä ei ole kuuma mutta mä olenkin ilman vaatteita.
Lötkö lahna keulii
Kuoharia saatan joskus ottaa, mutta aniharvoin kun siitä tulee tukka kipeeks seuraavana päivänä*tarkistelee bussiaikatauluja*
Kohta siellä! Juotko sä valkkaria yhtään?
Toki voin punkunkin napata matkaan
Mä löysin ketjun missä tuota on puitu täälläkin, ja nauroinNo hei mieti. Suo ja norsu. Se ois heti sukupuutossa.
Juu revitään toisiamme hiuksista ja minä lisäks hänen partaansa...pölö.Ònko eltsu poika nimimerkinkin kanssa riidoissa vai miksi poika vastaa vain toisille?
Jään taustalle seuraamaan tilanteen kehittymistä.
Tai sä käyt kuumanaMun kämppä on edelleen ihan liian kuuma