Ei sulla parempaa tekemistä ole?Ònko eltsu poika nimimerkinkin kanssa riidoissa vai miksi poika vastaa vain toisille?
Jään taustalle seuraamaan tilanteen kehittymistä.
Ei sulla parempaa tekemistä ole?Ònko eltsu poika nimimerkinkin kanssa riidoissa vai miksi poika vastaa vain toisille?
Jään taustalle seuraamaan tilanteen kehittymistä.
Sekin riippuu kuoharista, mutta eipä sitä tiedä etukäteen, mullekkin jotkut tekee jo lasillisesta julmetun säryn. Tosin nyt tärisen taas niin et huomena on koko kroppa kipee jollen hae sitä takkia, nyt.Kuoharia saatan joskus ottaa, mutta aniharvoin kun siitä tulee tukka kipeeks seuraavana päivänä
Ilmiselvästi et ole ottanut tarpeeksiKuoharia saatan joskus ottaa, mutta aniharvoin kun siitä tulee tukka kipeeks seuraavana päivänä
Varmaan uus tiimarivihko täytettävänäEi sulla parempaa tekemistä ole?
Missäs semmone ketju on?Mä löysin ketjun missä tuota on puitu täälläkin, ja nauroin
En tiijäMissäs semmone ketju on?
Löytykö?Missäs semmone ketju on?
Kiitos! Kyllä siinä oli kuva norsusta joka menee suossa.Löytykö?
JepKiitos! Kyllä siinä oli kuva norsusta joka menee suossa.
Varokaa ettei pian ole torppa tulessaEn oo puoleen vuoteen poltellu kynttilöitä. Tulipas tunnelmallista.
Hmm...missäs mies on...*kääntää Samsungit muuanne*
Kynttilöiden polttaminen vastaa passiivista tupakointia.En oo puoleen vuoteen poltellu kynttilöitä. Tulipas tunnelmallista.
Hmm...missäs mies on...*kääntää Samsungit muuanne*
Kynttilöiden polttaminen vastaa passiivista tupakointia.
Jos syö paremmin niin kilahtaa heikommin, lisäksi väsymys vaikuttaa.Mikähän siinä on kun nyt ei alkomahooli käy päähän.? miksi joskus on yhdestä jo kännissä ja joskus on kun vettä joisi....
No joo. Ihmettelin vain kun maistoin juomaa ja ei mitään.. Joskus on jo yhdestä ollut kännissä. Parempi näin. Ei mitään liika känniä. Pieni rentoutus ja nukkumaan. Hyvää yötä.Jos syö paremmin niin kilahtaa heikommin, lisäksi väsymys vaikuttaa.
Tarviiko välttämättä nousta päähän? Eikö riitä että vähän rentouttaa?
Mä olen ollut viidestä saakka hereillä jo, kissa oli sua nopeempi herättäjä.Herätkääs ny jo.
Kellokin on kohta kahdeksan!
Mä olen ollut viidestä saakka hereillä jo, kissa oli sua nopeempi herättäjä.
Kahviakin keitin
Mä rouskuttelin oman omenapuun antia pari pientä kappaletta kahvin jälkeenSmoothieta herukoista, babypinaatista, hamppurouheesta ja nesteeksi tällä kertaa gefilus-omena-inkiväärimehua.