Päiviä.Päivää
Vitsit toi tommonen on ärsyttävääIhania semmoset vieraat jotka tulee 40 minuuttia aikaisemmin kuin piti. Just kun olin ajatellu vielä luututa lopuks keittiön lattian ennen vieraiden tuloa, niin likaiseksi jäi.
Täälläpäin on vanhemmissa ihmisissä paljon semmoisia yliaikaisia...
Ollaan jo aamu4:ltä papiljotit päässä ja tuijotetaan kelloa että milloin voi lähteä kyläreissulle.
Sulla on jotain naamalla...
Riippuu hormonesita.Mikähän siinä on kun nyt ei alkomahooli käy päähän.? miksi joskus on yhdestä jo kännissä ja joskus on kun vettä joisi....
Varsinkin, jos on ruoka valmis, niin se jäähtyy. Tai ei ole valmista, jos tulevat liian aikaisinVitsit toi tommonen on ärsyttävää
Ja yhtä ärsyttävää, jos tulee puoli tuntia myöhässä.
Mikä siinä voi olla niin vaikeaa saapua silloin kun sovittu
Pitääkö nyt jokaiseen pikkujuttuun puuttuaSulla on jotain naamalla...
Joo, ja just ne kriittisimmät vaiheet yleensä siinä vipon puolen tunnin aikana, kun pitää ruoka saada kuntoon, paikat siivottua, ukko pois vessasta laiskottelemasta jne. jne..Varsinkin, jos on ruoka valmis, niin se jäähtyy. Tai ei ole valmista, jos tulevat liian aikaisin
Mun isä on tollanen, sovitaan että kello 12 niin se on viimeistään 11 täällä, ja kun hän kyyditsee muitakin niin se tarkoittaa sitä että hirveä kööri sakkia on täällä vähintään tuntia ennenIhania semmoset vieraat jotka tulee 40 minuuttia aikaisemmin kuin piti. Just kun olin ajatellu vielä luututa lopuks keittiön lattian ennen vieraiden tuloa, niin likaiseksi jäi.
Ollaan jo aamu4:ltä papiljotit päässä ja tuijotetaan kelloa että milloin voi lähteä kyläreissulle.
No se hyvä puoli sentään isässäsi, että toteuttaa aina samaa kaavaa. Kun silloin tietää jo itse varautua.Mun isä on tollanen, sovitaan että kello 12 niin se on viimeistään 11 täällä, ja kun hän kyyditsee muitakin niin se tarkoittaa sitä että hirveä kööri sakkia on täällä vähintään tuntia ennen
Vaihe nro 45:"Poista ukko vessasta".Joo, ja just ne kriittisimmät vaiheet yleensä siinä vipon puolen tunnin aikana, kun pitää ruoka saada kuntoon, paikat siivottua, ukko pois vessasta laiskottelemasta jne. jne..
Niin justiina!!Pitääkö nyt jokaiseen pikkujuttuun puuttua
Ei sitä aina voi olla naama täydessä tällingissä
No juu totta tuokinNo se hyvä puoli sentään isässäsi, että toteuttaa aina samaa kaavaa. Kun silloin tietää jo itse varautua.
Mutta kun jotkut eivät osaa edes järjestelmällisesti olla joko myöhässä tai ajoissa, vaan vaihtelevat, ja tulevat miten sattuu
Argg,ärsyttävää eikä kyllä oo kiva myöskään että tullaan monta tuntia myöhässä jos sovittu joku aika eikä ilmoiteta mitään että myöhästyy. Sitä jo luulee etteivät tule ja rentoutuu yms.Ihania semmoset vieraat jotka tulee 40 minuuttia aikaisemmin kuin piti. Just kun olin ajatellu vielä luututa lopuks keittiön lattian ennen vieraiden tuloa, niin likaiseksi jäi.
No sinne se aina jumittaa piiloon, kun tietää, että jos minua vastaan tulee, niin joku nakki napsahtaaVaihe nro 45:"Poista ukko vessasta".
Jep,ihan hyväVaihteeksi näin
No onneksi sentään jotain syötääväkinJa taas on sieniä!
Päivällislistalla siis sienipitsaa sekä valkoista sienipitsaa ja jottei ihan sieniksi menisi niin pestopitsaa ja juomana olutta. *tsih*
Miehen mökillä.Ei sulla ole takapihaa pois toisten pihoilta
No onneksi sentään jotain syötääväkin
...sienet ei vaan kuulu pitsaan. Eikä sellasenaan pajon muuallekaan.
Joskus niitä änkee kylään vaikka ei kutsuParempi kun ei kutsu ketään kylään!
Juu, varttitunnin tai puolen tunnin myöhästyminen vielä menee, mut tunnin myöhästyminen on jo loukkaavaakin. Riippuu tietty myöhästymisen syistä...Argg,ärsyttävää eikä kyllä oo kiva myöskään että tullaan monta tuntia myöhässä jos sovittu joku aika eikä ilmoiteta mitään että myöhästyy. Sitä jo luulee etteivät tule ja rentoutuu yms.