Tuo ruikkari kuulostaa pervolta eikä leivältäNiitten ruikkari on kylllä megahyvää.
Tuo ruikkari kuulostaa pervolta eikä leivältäNiitten ruikkari on kylllä megahyvää.
Mun nenän jäljet oli ensimmäisenä siinä makuuhuoneen ikkunassa!!!*tönää monipisteen nokkospuskaan ja heilahtaa itte perässä* Oho...No ei tänne kahta mahdu!!!
Ala mennä nyt, hus hus.
Mun nenän jäljet oli ensimmäisenä siinä makuuhuoneen ikkunassa!!!*tönää monipisteen nokkospuskaan ja heilahtaa itte perässä* Oho...
No niin just. Oot norkoillu täällä jo ihan tarpeeksi.Mun nenän jäljet oli ensimmäisenä siinä makuuhuoneen ikkunassa!!!*tönää monipisteen nokkospuskaan ja heilahtaa itte perässä* Oho...
*liimautuu lasiin kiinni*No niin just. Oot norkoillu täällä jo ihan tarpeeksi.
Vahdinvaihto!
Niin no joo, riippuu toki tilanteesta.No mut jos on vähissä vaatteissa ja muut puuhat mielessä tai just kahtelee jotain leffaa tai on lähdössä jonhonkin,niin en tykkää
Voi helkkari.... No ainakin viedään se ruisleipä mukanamme. Helsingistä saa kyllä kaikkea muuta, mutta ei kunnon ruisleipää.*liimautuu lasiin kiinni*
Ootahan kun Aqela tulee paikalle ja näkee meiät tässä, kyllä sulle kuule sen jälkeen kiire tulee!!
Eiku tehään yhteisrynnäkkö ja napataan se niiden mansikka beili mukaan!!Voi helkkari.... No ainakin viedään se ruisleipä mukanamme. Helsingistä saa kyllä kaikkea muuta, mutta ei kunnon ruisleipää.
Sovitaan, että minä harhautan, ja sinä käyt sisältä pöllimässä sen.
Mä voin tulla auttaan teitä sit sen baileysin tyhjentämisessäEiku tehään yhteisrynnäkkö ja napataan se niiden mansikka beili mukaan!!
Voi hitto, niin arvasin tämän, kun näin kuolan valuvan suustasi tuohon ikkunaanEiku tehään yhteisrynnäkkö ja napataan se niiden mansikka beili mukaan!!
No niinpä tietenkii....EI!Mä voin tulla auttaan teitä sit sen baileysin tyhjentämisessä
Kunhan ensin teette sen likaisen työn!
Mä en syö leipääVoi hitto, niin arvasin tämän, kun näin kuolan valuvan suustasi tuohon ikkunaan
Unohda ne juomat! Niitä saa muualtakin. Kunnon ruisleipää ei.
Lasken kymmeneen ja sitten mennään!
Hei! Käviksä vai eksä käyny vai käviksä kattoon sen IT 2:n? Oliko hyvä?Useampi hullu
TäälläMe ostettiin ruisleipää. Ollaan etelä-karjalassa.
Voi luoja!!!Mä en syö leipää
Luin juuri uutisista, että suolarinkeleistä on löytynyt jotain ihme ötököitä. Pitäisiköhän sinun mennä kylppäriin, sulkea ovi tiiviisti perässäsi, ja huuhdella ne rinkelit hanan alla.Ostettiin myös rillukka suolarinkeleitä.
Pillukka
Mä katoin ja se on pelottavampi kuin ykkös osaHei! Käviksä vai eksä käyny vai käviksä kattoon sen IT 2:n? Oliko hyvä?
No mut kun ..... ei sitä halua, sulle yksistään siinä on liikaa sokeria niin mä juon ..... osuuden ja kaikki on tyytyväisiäNo niinpä tietenkii....EI!
JooeiollaNo mut kun ..... ei sitä halua, sulle yksistään siinä on liikaa sokeria niin mä juon ..... osuuden ja kaikki on tyytyväisiä
Niivvarmaan joo ja sä siis vaan aattelet sen leivän parasta, etkä yhtään sitä miten helposti sen voisit siitä pölliä aaahhaaaahhaaaaPS. Jätä se ruisleipä vaikka siihen ikkunan viereen pöydälle, niin sekin saa raitista ilmaa
Onko? Onko muutenkin hyvä?Mä katoin ja se on pelottavampi kuin ykkös osa