Yritys hyvä 10!!!No mut kun ..... ei sitä halua, sulle yksistään siinä on liikaa sokeria niin mä juon ..... osuuden ja kaikki on tyytyväisiä
Kyä näin o!Jooeiolla
Jos ei osallistu työhön, ei saa palkkaa.
MontaPistettä.
Yritys hyvä 10!!!No mut kun ..... ei sitä halua, sulle yksistään siinä on liikaa sokeria niin mä juon ..... osuuden ja kaikki on tyytyväisiä
Kyä näin o!Jooeiolla
MontaPistettä.
Mä voin tulla kantoavuksiJooeiolla
Piste.
Terassille?Luin juuri uutisista, että suolarinkeleistä on löytynyt jotain ihme ötököitä. Pitäisiköhän sinun mennä kylppäriin, sulkea ovi tiiviisti perässäsi, ja huuhdella ne rinkelit hanan alla.
PS. Jätä se ruisleipä vaikka siihen ikkunan viereen pöydälle, niin sekin saa raitista ilmaa
Nyt Ellu juokse!!!
No okei. Jos kannat sekä minut että ellun pois täältä metiköstä (kun ollaan horittu se pullo keskenään eikä pysytä enää jaloilla), niin saat yhden ruikkariviipaleenMä voin tulla kantoavuksi
Joo!Terassille?
Juu diili tuliNo okei. Jos kannat sekä minut että ellun pois täältä metiköstä (kun ollaan horittu se pullo keskenään eikä pysytä enää jaloilla), niin saat yhden ruikkariviipaleen
Mä tykkäsin, näyttelijätkin on hyvät ja oli pelottavaOnko? Onko muutenkin hyvä?
Ettei könköt näyttelijäsuoritukset ja täytelätinät pilaa
Kiitos muistutuksestaPotut tulille kohta ja porkkanalettujen paistoon,salaattia tehtävä lisää
jaa kenet sää nappasit beilisin lisäks mukaas??*jörkyttyy*Juu diili tuli
*väijyy pusikossa, kamppaa teidät, nappaa baileysin sekä runkkarin ja menee rannalle syöttään sorsille leivän ja juomaan baileysin*
Pittää jossain vaiheessa kahtooMä tykkäsin, näyttelijätkin on hyvät ja oli pelottava
Juu diili tuli
*väijyy pusikossa, kamppaa teidät, nappaa baileysin sekä ruikkarin ja menee rannalle syöttään sorsille leivän ja juomaan baileysin*
Sellainen jonka ainoat ninjakaverit tarjoaa huijaridiilejä
Miten joku voi tehdä noin ninjakavereilleen???
Okei, nyt nolottaa.Sellainen jonka ainoat ninjakaverit tarjoaa huijaridiilejä
Missä? kerro lisää
1dl baileysia?Okei, nyt nolottaa.
Saat kaksi viipaletta ja vähän kinkkua päälle.
SimpeleMissä? kerro lisää
No onpas siinä beilissä vahvat rosentitOttaa pullon ja juoksee naapurin mökin seinää päin.
No onpas siinä beilissä vahvat rosentit