Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Ota M koko ja joko a) et pese sitä ikinä tai b) laihdutat/kiinteytät itseäs sen verran, että istuu hyvin kutistuneempanakin.
:LOL:

paita vaan on niin ihuna että en edes mieti että molemmat palauttaisin. toinen on saatava sopimaan päälle.

Ärsyttää kun yleensäkin olen aina kokojen välissä,pienempi koko on liian pieni ja surempi liian suuri. täytyy laihduttaa (y)
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
:LOL:

paita vaan on niin ihuna että en edes mieti että molemmat palauttaisin. toinen on saatava sopimaan päälle.

Ärsyttää kun yleensäkin olen aina kokojen välissä,pienempi koko on liian pieni ja surempi liian suuri. täytyy laihduttaa (y)
Annetaan positiivinen vastaus näin perjantain kunniaksi: näytät hyvältä, käytät sitten kumpaa kokoa tahansa
 
Aqela
Iltaa :coffee:

Saisiko hiukan neuvoja, tilasin kaksi paitaa sovitukseen koot M ja L.
Noh se M koko on aika sopiva nyt, ja L hiukan iso. Pesulapussa lukee että kutistuu max 5%. Eli jos M koko kutistuu yhtään niin se ei ole enää sopiva. Ja jos otan koon L niin kutistuuko se sen verran että siitä tulee sopiva? jos L ei kutistu yhtään niin se ei kyllä istu hyvin. :rolleyes::oops:o_O
L
 
Iltaa :coffee:

Saisiko hiukan neuvoja, tilasin kaksi paitaa sovitukseen koot M ja L.
Noh se M koko on aika sopiva nyt, ja L hiukan iso. Pesulapussa lukee että kutistuu max 5%. Eli jos M koko kutistuu yhtään niin se ei ole enää sopiva. Ja jos otan koon L niin kutistuuko se sen verran että siitä tulee sopiva? jos L ei kutistu yhtään niin se ei kyllä istu hyvin. :rolleyes::oops:o_O
Pidä molemmat
 
:LOL:

paita vaan on niin ihuna että en edes mieti että molemmat palauttaisin. toinen on saatava sopimaan päälle.

Ärsyttää kun yleensäkin olen aina kokojen välissä,pienempi koko on liian pieni ja surempi liian suuri. täytyy laihduttaa (y)
Millä tavalla paita on pieni/minkä mallinen? Jos riskinä on lyhyet hihat niin sitten L. Muuten vähän napakkakin paita vois olla ok eli M.
 
r0s
:(

Voi höh.

Oon seurannut erään eläinsuojeluyhdistyksen paikallisosaston sivuilta pienen kissanpennun taistelua tuntematonta sairautta (?) vastaan ja just luin että kisuparka lopulta päädyttiin lopettamaan. :cry:

Ei oo helppoa kaikkien elämä!
 
:(

Voi höh.

Oon seurannut erään eläinsuojeluyhdistyksen paikallisosaston sivuilta pienen kissanpennun taistelua tuntematonta sairautta (?) vastaan ja just luin että kisuparka lopulta päädyttiin lopettamaan. :cry:

Ei oo helppoa kaikkien elämä!
:(:(

Mä olen seurannut paikallisen eläinsuojan taistelua loukutellessaan talven alta kissanpentuja, viimeks olivat hädässä kun yrittivät saada kiinni täältä keskustasta emoa pentuineen, yks niistä jäi ainakin auton alle ja emo oli sairaan näköinen...viime viikolla saivat loukutettua jonkun ihmisen kissan, josta ei ollut välitetty yhtään ja siru kyllä löytyi mutta omistajaa ei kiinnostanut ottaa kissaansa takas kun oli ottanut jo uuden pennun jne jne...ja tällä alueella aletaan olla ainakin epätoivoisia siitä ettei pennuille meinaa löytyä enää tilaa tuolla eläinsuojassa tai riittävästi varahoitoloita, niitä kun tulee joka tuutista ja ovesta aina vaan lisää(n)
 
r0s
:(:(

Mä olen seurannut paikallisen eläinsuojan taistelua loukutellessaan talven alta kissanpentuja, viimeks olivat hädässä kun yrittivät saada kiinni täältä keskustasta emoa pentuineen, yks niistä jäi ainakin auton alle ja emo oli sairaan näköinen...viime viikolla saivat loukutettua jonkun oman kissan, josta ei ollut välitetty yhtään ja siru kyllä löytyi mutta omistajaa ei kiinnostanut ottaa kissaansa takas kun oli ottanut jo uuden pennun jne jne...ja tällä alueella aletaan olla ainakin epätoivoisia siitä ettei pennuille meinaa löytyä enää tilaa tuolla eläinsuojassa tai riittävästi varahoitoloita, niitä kun tulee joka tuutista ja ovesta aina vaan lisää(n)
Oikeasti surkeaa, miten paljon kissoja liikkuu vapaalla jalalla.
Aamulla, ennenko ehdittiin kahtakymmentä kilsaa kotipihalta eteenpäin, näin tienvierustoilla kolme kissaa ja kertaalleen jarrutettiinkin ettei yksi punaruskea jäisi alle.
 
Oikeasti surkeaa, miten paljon kissoja liikkuu vapaalla jalalla.
Aamulla, ennenko ehdittiin kahtakymmentä kilsaa kotipihalta eteenpäin, näin tienvierustoilla kolme kissaa ja kertaalleen jarrutettiinkin ettei yksi punaruskea jäisi alle.
:(:(
Mun tulee itku aina kun nään tienvierellä eläimiä kuolleena, mutta varsinkin noi lemmikkien kuolemat sattuu ja lujaa(n)
 
Mun suomenkieli ei liene enemää ruosteessa kuin teidän muidenkaan, tsekatkaa vain omat kirjoituksenne.
Mitä tuosta vaikkei se oliskaan täydellistä?
Mulla tulee tämän tästä virheitä ja kiinnostaa yhtä paljon kuin kilo paskaa...elämässä nyt vaan on pahempiakin asioita kuin kielioppi virheet:)
Relax ja kuuntele vaikka musiikkia(y)
 

Yhteistyössä