Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
:(

Voi höh.

Oon seurannut erään eläinsuojeluyhdistyksen paikallisosaston sivuilta pienen kissanpennun taistelua tuntematonta sairautta (?) vastaan ja just luin että kisuparka lopulta päädyttiin lopettamaan. :cry:

Ei oo helppoa kaikkien elämä!
Surullista :( niin moni eläin joutuu kärsimään ja lopulta kuolema on armahdus kivusta tai sairauksista. :cry:
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777 ja r0s
r0s
ei mulla ole mitään vaikeuksia palstan suhteen.
En voi nyt rentoutua, on punajuurikeitto menossa, täytyy pitää sitäkin silmällä.

Meilläkin oli (myös) punajuurta.

Uunilla paahdettuna, päällä tilkka öljyä, ripaus suolaa, mustaapippuria ja suihkaus balsamiviinietikkaa.

Ne menivät kaikki. Porkkanoita ja pottulohkoja jäi.
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777 ja Kais
:(:(
Mun tulee itku aina kun nään tienvierellä eläimiä kuolleena, mutta varsinkin noi lemmikkien kuolemat sattuu ja lujaa(n)
Nytkin kesän aikana hirveästi ilmoituksia tien varteen kuolleista kissoista ja kodittomista kissoista jotka on ollu niin huonossa kunnossa,että piti lopettaa. Ihmiset on niin helvetin itsekkäitä ja välinpitämättömiä eläimiä kohtaan. Olikohan tuonne karvion suunnalla heinävedellä,23 tien levähdyspaikalle hylätty pahvilaatikossa 2 koiranpentua,toinen ehti kuolla.
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777 ja Echo
Ei kutsu enää kun join kahvia...ei kutsu enää varmaan IKINÄ:geek:
Hö, menit sitte kofeiinia hörppimään noin myöhään...ihme hörppähuuli. (n)

Sut pitää uudelleenkouluttaa uniaikojen, mutta myös piristeiden suhteen.
1 pieni mokkakuppi kestää n.6 h veressä. Mut jos vetää paljon aamulla, niin yöunet on silti pelastettavissa.

Aamu: kahvia saavillinen tai paljullinen
Klo 14: muumimukillinen
Klo 17: semmonen kärtsähtänyt kahvipannun pohja eli puolikas pikkukupillinen

Tai ihanne ois 3 mokkakupillista/vrk...mut kuka nyt vain mokkakupillista viitsii aamulla ottaa. (y)
 
Nytkin kesän aikana hirveästi ilmoituksia tien varteen kuolleista kissoista ja kodittomista kissoista jotka on ollu niin huonossa kunnossa,että piti lopettaa. Ihmiset on niin helvetin itsekkäitä ja välinpitämättömiä eläimiä kohtaan. Olikohan tuonne karvion suunnalla heinävedellä,23 tien levähdyspaikalle hylätty pahvilaatikossa 2 koiranpentua,toinen ehti kuolla.
:(:(Ihan tosi, kyllä muuten sattuu pelkkä ajatuskin...
 
Niin on(n)
Oma kissa on sisäkissa ja pääsee ulos valjaissa, on leikattu ja sirutettu ihan kaikenvaralta...mutta olen saanut senkin suhteen ihmettelyä ''Mitä järkee on siruttaa maatiaiskissaa?''o_O
Meillä on myös sisäkissoina,valjaisiin ja ulos ei nuo suostu lähtemään.
Ja sirut myös täällä ja kaikki tiedot ajantasalla. Typeriä ihmisiä,vissiin vaan rotukissoilla on heijän mielestä arvoa. :(
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
Ollaanpa sitä nyt niin salamyhkäsiä niin salamyhkäsiä että:barefoot::barefoot:
Kuule mä oon välillä niinkin tarkka etten kerro täällä meidän säätilaakaan, jos joku sääilmiö on sillä hetkellä vaan tietyssä kohtaa Suomea menossa. :D

Kerran leikin tylsyyksissäni salapoliisia, kun just tuore säätiedotus mielessä luin ketjulaisten kertomuksia.
"Nyt salamoi!" (jahas se ukkonen rantautuu klo 18 etelä-Suomeen Suomenlahdelta)

(Joo ei kiinnosta noin niiqu muutoin kaikkien asuinpaikat :D)
 
Kuule mä oon välillä niinkin tarkka etten kerro täällä meidän säätilaakaan, jos joku sääilmiö on sillä hetkellä vaan tietyssä kohtaa Suomea menossa. :D

Kerran leikin tylsyyksissäni salapoliisia, kun just tuore säätiedotus mielessä luin ketjulaisten kertomuksia.
"Nyt salamoi!" (jahas se ukkonen rantautuu klo 18 etelä-Suomeen Suomenlahdelta)

(Joo ei kiinnosta noin niiqu muutoin kaikkien asuinpaikat :D)
Veikkaan, että olet Lahden suunnalta.
 

Yhteistyössä