niimpä, aake antaa ymmärtää mutta ei ymmärrä antaaAkelahan se vasta leikkiikin. Ensin mun kans ja nyt krutin kans. Toivottavasti ei leiki uuden miehensä kanssa.
Aakela on niin leikkiverinen.
Ne odottaa nuolaisuaJaa,nyt selvisi miksi noi meijän kisut nostelee aina peffaa kun silittää selästä katso liitettä 7988
Vastahan te möyritte siellä koivikon kolosessaniimpä, aake antaa ymmärtää mutta ei ymmärrä antaa
Ne odottaa nuolaisua
Akelahan se vasta leikkiikin. Ensin mun kans ja nyt krutin kans. Toivottavasti ei leiki uuden miehensä kanssa.
Aakela on niin leikkiverinen.
Tai enemmänkin haisteluaNe odottaa nuolaisua
Alkoman suomen kieli on vähän ruosteessa
Niin, ne pitää sinua emonaanTai enemmänkin haistelua
Tuntee turvallisuutta ja luottamusta ihmistä kohtaan.
Vähän niin kun emo pesee pennun turkkia ja antaa ruokaa,samalla tavalla kissa kokee oman/ihmisen omat ihmiset
Jaa niin et oot niin ihana ja silität niin kivasti että saat haistaa mun peppuaTai enemmänkin haistelua
Tuntee turvallisuutta ja luottamusta ihmistä kohtaan.
Vähän niin kun emo pesee pennun turkkia ja antaa ruokaa,samalla tavalla kissa kokee oman/ihmisen omat ihmiset
vain echon likasessa mielikuvituksessaVastahan te möyritte siellä koivikon kolosessa
Jep,niin just. Osoittaa kuulle suurta luottamusta moinenJaa niin et oot niin ihana ja silität niin kivasti että saat haistaa mun peppua
Ihania otuksia joka tapauksessa
No täytyy myöntää etten minäkään ihan kenen tahansa antaisi peppuani tulla haisteleenJep,niin just. Osoittaa kuulle suurta luottamusta moinen
Juuh,ei oo kellä tahansa asiaa peffan lähelleNo täytyy myöntää etten minäkään ihan kenen tahansa antaisi peppuani tulla haisteleen
En tuota suomenkielentaitoa vaan se mitä hää sanoi.Alkoman suomen kieli on vähän ruosteessa
Veikkaan, että hän yritti olla humoristinen.En tuota suomenkielentaitoa vaan se mitä hää sanoi.
Ei kutsu enää kun join kahvia...ei kutsu enää varmaan IKINÄParanemisia nilkan takia!
Mutta koita silti sinnitellä, vaikka tyyny kutsuu...
Eli nyt sulle voi toivottaa hyvää huomentaEi kutsu enää kun join kahvia...ei kutsu enää varmaan IKINÄ
Joo paitsi ei, koska ehän mää nukkunut eesEli nyt sulle voi toivottaa hyvää huomenta
Mutta olet kunnolla hereillä vasta nytJoo paitsi ei, koska ehän mää nukkunut ees
Ota M koko ja joko a) et pese sitä ikinä tai b) laihdutat/kiinteytät itseäs sen verran, että istuu hyvin kutistuneempanakin.Iltaa
Saisiko hiukan neuvoja, tilasin kaksi paitaa sovitukseen koot M ja L.
Noh se M koko on aika sopiva nyt, ja L hiukan iso. Pesulapussa lukee että kutistuu max 5%. Eli jos M koko kutistuu yhtään niin se ei ole enää sopiva. Ja jos otan koon L niin kutistuuko se sen verran että siitä tulee sopiva? jos L ei kutistu yhtään niin se ei kyllä istu hyvin.