Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Päivää! :coffee:
Hirveästi väsyttää... Oli ihana hetki sitten heittäytyä sänkyyn pitkälleen vähäks aikaa:love: .....mutta tuossa sängyssä on ilmeisesti joku hälytys lastenhuoneeseen, koska aina kun oikasen, leikit siellä loppuu ja pikku nassikka tuo kaikki pehmot yks kerrallaan ja sit mönkii itse perässä "lepäämään" eli todellisuudessa sörkkiin mun silmiä, nyppiin hiuksia naamalle ja loppupeleiks pomppiin vieressä niin et saa varrota milloin mahan päälle jysähtää:D

Onneks joku viisas on keksinyt kahvin ja sen voimalla nyt tänäänkin yritetään mennä:rolleyes:
 
Eilen tuli aika ikävä olo. Jos mies halusi nähdä vain seksin takia. Minä en syty etukäteen sovitusta panotreffistä, päinvastoin. Täällä haukutaan pihtaajaksi. (n)
:unsure: Älä ota hölmöistä möläytyksistä ja mauttomista vitseistä itseesi. Jos mä sanoin jotain niin en mitenkään oo tarkoittanu sitä sulle(n). Ja en minäkään mistään panotreffeistä innostu, tai no juu jos ne on todella ennalta molemminpuolin sovittu mut jos pyydetään kahville niin kyllä se on silloin kahvit eikä edellytyksenä mikään pikapanoo_O
*halaus, kahvikupposen kera*
 

Yhteistyössä