Mä luulen et mä kuolen janoon sitä odotellessaNo jos se toisi sulle juomista.. Pyydät nätisti
Mä luulen et mä kuolen janoon sitä odotellessaNo jos se toisi sulle juomista.. Pyydät nätisti
Aijaa?Turhaan luet enää tänään. Huomenna on päivä uus ja oot virkee
Se sama mainos tulee radiossa naisen kertomana. Mieti, jos mies kertoisi tyhmästä äidistä... Femakot hyppisi kolmiloikkaa turuilla ja toreillaOotteks nähneet muuten televisiossa sen mainoksen missä se isä on koirankopissa ja lapset haukkuu isäänsä tyhmäks?
Mun menee se joka kerta niin pahasti ihon alle etten vieläkään tiedä mitä siin niinkun ees mainostetaan, eikä kiinnosta ees tietää!
Kanava vaihtuu heti kun nään sen koirankopin
Miettikääs mikä meteli syntyis, jos siellä kopissa oliskin äiti tai joku hunnutettu pakolaisnainen ja se meteli syntyis asiasta...mutta ei tollanenkaan ole miehiä kohtaan oikein, maassa missä puhutaan jatkuvasti tasavertaisuudesta ja arvoista!
ugh olen puhunut
Kuule just eilen miehen kans vauhkottiin kilpaa samasta! Kyllä näkyy punasta kun se mainos tuleeOotteks nähneet muuten televisiossa sen mainoksen missä se isä on koirankopissa ja lapset haukkuu isäänsä tyhmäks?
Mun menee se joka kerta niin pahasti ihon alle etten vieläkään tiedä mitä siin niinkun ees mainostetaan, eikä kiinnosta ees tietää!
Kanava vaihtuu heti kun nään sen koirankopin
Miettikääs mikä meteli syntyis, jos siellä kopissa oliskin äiti tai joku hunnutettu pakolaisnainen ja se meteli syntyis asiasta...mutta ei tollanenkaan ole miehiä kohtaan oikein, maassa missä puhutaan jatkuvasti tasavertaisuudesta ja arvoista!
ugh olen puhunut
En ole itsekään mikään aamuihminen. Olen yökyöpeliAijaa?
Näkisitpä mut aina aamusin
Niinpä!!Se sama mainos tulee radiossa naisen kertomana. Mieti, jos mies kertoisi tyhmästä äidistä... Femakot hyppisi kolmiloikkaa turuilla ja toreilla
Elä hyvä ihminen usko isojen poikien juttuja! Palturia puhuvat vain, pelkäävät että viet niitten eukoton pakko tunnustaa että olen ollut vain kerran naimiaisissa mutta en kerro omista kokemuksistani vaan siitä mitä olen isoilta pojilta kuullu
melkein kaikkien eukot pihtaa enempi vähempi
Mä luulen et mä kuolen janoon sitä odotellessa
Joo en ymmärrä, että millasen tahon aivopieru se koko mainos oikeasti on!Kuule just eilen miehen kans vauhkottiin kilpaa samasta! Kyllä näkyy punasta kun se mainos tulee
ok, uskon sua sittenElä hyvä ihminen usko isojen poikien juttuja! Palturia puhuvat vain, pelkäävät että viet niitten eukot
Tällä mainoksella haetaan ilmaista mediahuomiota. Tosin en tiedä, onko mainos todella onnistunut vai ei. Varmaan joihinkin uppoaa hyvinNiinpä!!
Vastenmielistä kaksinaismoralismia olettaa aina, että miehistä on oikein laskea noin halventavia vitsejä ja tehdä sketsejä.
Ihan eri asia on sitten miehet jotka tykkäävät leikkiä vaimonsa edessä koiraa, mutta toi mainos saa mun niskakarvat pystyyn kiukusta.
Ihan varmasti on tollasia naisia, mutta sellasten kanssa joko pitää oppia elämään tai lähteä omille teilleen...ykskään nainen ei pihtaa eikä ohjaa perhe-elämää pillullaan
No mulla kääntyy kanava tai menee koko töllö kiinni..ja huomasin eri keskusteluista facessa, että niin tekee yllättävän monella naisella myös.Tällä mainoksella haetaan ilmaista mediahuomiota. Tosin en tiedä, onko mainos todella onnistunut vai ei. Varmaan joihinkin uppoaa hyvin
veikkaan että 75% miehistä valitsee ensimmäisen vaihtoehdon, on nimittäin hyvin epävarmaa että seuraava eukko ei olisi samanlainenIhan varmasti on tollasia naisia, mutta sellasten kanssa joko pitää oppia elämään tai lähteä omille teilleen...
Toi on sama kun elokuvissa ärsyttää aina kun miehet saa turpaansa ja kuolee ja naiset pääsee kun koira veräjästä tai pikkunaarmulla. Tohon teki tarantino uusimmassaan niin radikaalin poikkeuksen että rupes ihan naurattaanNiinpä!!
Vastenmielistä kaksinaismoralismia olettaa aina, että miehistä on oikein laskea noin halventavia vitsejä ja tehdä sketsejä.
Ihan eri asia on sitten miehet jotka tykkäävät leikkiä vaimonsa edessä koiraa, mutta toi mainos saa mun niskakarvat pystyyn kiukusta.
Voi vihtuun huomenna tai ylihuomenna tai perjantaina klo 18.00 ei ole mitään tekemistä riittää että se on asiatonta.Toi on sama kun elokuvissa ärsyttää aina kun miehet saa turpaansa ja kuolee ja naiset pääsee kun koira veräjästä tai pikkunaarmulla. Tohon teki tarantino uusimmassaan niin radikaalin poikkeuksen että rupes ihan naurattaan
Olishan se hauskaa kun se olis toisin päinmua ärsyttää leffoissa se, että keski-ikäset miehet saa aina kainaloiseksi kanasekseen 20-25 ikäsen pimun
Paitsi sitten joissakin teinikauhu elokuvissa, blondi tai värillinen nainen joka hiippailee/kävelee/hiihtää/juoksee suoraan sinne mistä murhaajan äänet kuuluvat ja huutavat vielä ''Hello, who is there?? Is there somebody??'' ja sitten saapuu paikalle joku tyyppi, kun makaavat lattialla/maassa/vedessä henkitoreissaan ja verilammikossa kysyen ''are you okey?'' ja murhaaja seisoo seläntakana valmiina tekemään selvää siitäkin tontunstaToi on sama kun elokuvissa ärsyttää aina kun miehet saa turpaansa ja kuolee ja naiset pääsee kun koira veräjästä tai pikkunaarmulla. Tohon teki tarantino uusimmassaan niin radikaalin poikkeuksen että rupes ihan naurattaan
No juu mut niissäkin usein naiset saa hellemmän kohtelun. Ja aina se yks joka selviää on kuitenkin nainen Mut hyvis/pahis tappelukohtauksissa naispahiksia ei kohdella samoin kuin miespahiksiaPaitsi sitten joissakin teinikauhu elokuvissa, blondi tai värillinen nainen joka hiippailee/kävelee/hiihtää/juoksee suoraan sinne mistä murhaajan äänet kuuluvat ja huutavat vielä ''Hello, who is there?? Is there somebody??'' ja sitten saapuu paikalle joku tyyppi, kun makaavat lattialla/maassa/vedessä henkitoreissaan ja verilammikossa kysyen ''are you okey?'' ja murhaaja seisoo seläntakana valmiina tekemään selvää siitäkin tontunsta
olisin jo laittanukki mutta kun en harrasta meemejä enkä giffejä
Ehkä on korkea aika aloittaaolisin jo laittanukki mutta kun en harrasta meemejä enkä giffejä