eipähän akeilakaan antanu tänäänHyiii toi ois väärin, sitä kun haluaa antaa muutenkin sille omalleen.
eipähän akeilakaan antanu tänäänHyiii toi ois väärin, sitä kun haluaa antaa muutenkin sille omalleen.
No mutta hänellä oli siihen syynsä ja mieti miten halukkaita voivat molemmat olla seuraavalla kerrallaeipähän akeilakaan antanu tänään
Ylen uutiset lounais-suomesta lasketaan kyllä tylsäksi ohjelmaksi...No joo ja ei, olen nukahtanut lukemattomat kerrat vaikka sieltä olis tullut miten hyvää ohjelmaa/elokuvaa
Sen päivän kun näkis että tuo minua passais Kerran passas kun olin kipeänä niin heikossa kunnossa etten tolpillani pysynyt No ehkä johtuu osin siitäkin etten mä osaa passuuttaa, mieluummin haen itse, saa ainakin oikeanlaiseen lasiin ja sopivan verran, eikä tuoppi jää tänne kuleksiinEi tarvitse olla rikas, jos on mies. Pyydä sitä hakemaan
Edit: siis aviomies tai miesystävä
syy oli pihtausNo mutta hänellä oli siihen syynsä ja mieti miten halukkaita voivat molemmat olla seuraavalla kerralla
miehen ei kuulukaan passata akkaasa vaan pikemminkin päinvastonSen päivän kun näkis että tuo minua passais Kerran passas kun olin kipeänä niin heikossa kunnossa etten tolpillani pysynyt No ehkä johtuu osin siitäkin etten mä osaa passuuttaa, mieluummin haen itse, saa ainakin oikeanlaiseen lasiin ja sopivan verran, eikä tuoppi jää tänne kuleksiin
Et voi tietää tuota varmakssyy oli pihtaus
Pyh, se on aviovelvollisuus mikä palvelee molempia osapuolia, ei sillä kiristele/lahjo kumpikaaneli joku jota voi kiristää/lahjoa pillulla
emännät istuu lompsan päällä
Eikös tuon kuuluis olla molemminpuolista auttamista?miehen ei kuulukaan passata akkaasa vaan pikemminkin päinvaston
Paitsi ruutis, BB talossaPyh, se on aviovelvollisuus mikä palvelee molempia osapuolia, ei sillä kiristele/lahjo kumpikaan
Ei mies, koska se hakkaa hanskaan monta kertaa ennen seuraavaa tapaamista.No mutta hänellä oli siihen syynsä ja mieti miten halukkaita voivat molemmat olla seuraavalla kerralla
Tuskin se vielä on liian vanha oppimaanSen päivän kun näkis että tuo minua passais Kerran passas kun olin kipeänä niin heikossa kunnossa etten tolpillani pysynyt No ehkä johtuu osin siitäkin etten mä osaa passuuttaa, mieluummin haen itse, saa ainakin oikeanlaiseen lasiin ja sopivan verran, eikä tuoppi jää tänne kuleksiin
niinhän sen pitäs olla mutta ku monikaan nainen ei sitä hyväksy vaan kiristää/lahjoo/pihtaaPyh, se on aviovelvollisuus mikä palvelee molempia osapuolia, ei sillä kiristele/lahjo kumpikaan
Se voi aiheuttaa suolitukoksen jos mä sitä alan syömäänSano Bäääää
Saat ainakin vessapaperia niin.
Mutt mihin toi tilasto perustuu?niinhän sen pitäs olla mutta ku monikaan nainen ei sitä hyväksy vaan kiristää/lahjoo/pihtaa
No jos se toisi sulle juomista.. Pyydät nätistiSe voi aiheuttaa suolitukoksen jos mä sitä alan syömään
Turhaan luet enää tänään. Huomenna on päivä uus ja oot virkeeAi niin tuosta BB:stä tulikin mieleen, että munhan pitäis mennä lukemaan sitä psykologiaa
Mä taidan ite olla liian vanha oppimaanTuskin se vielä on liian vanha oppimaan
Ruutiksen otanta on suppeahkoMutt mihin toi tilasto perustuu?
Jotenkin tuntuu, että nää on nyt sun omia mielipiteitäs eivätkä tosia
Sä oot lukenu saman parisuhdeoppaan mun miehen kanssamiehen ei kuulukaan passata akkaasa vaan pikemminkin päinvaston
Ruutis on niin kuuma
Sulla on ollut huonoja vaimojaniinhän sen pitäs olla mutta ku monikaan nainen ei sitä hyväksy vaan kiristää/lahjoo/pihtaa