Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Ei tarvitse olla rikas, jos on mies. Pyydä sitä hakemaan :D

Edit: siis aviomies tai miesystävä
:ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO:Sen päivän kun näkis että tuo minua passais:ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO: Kerran passas kun olin kipeänä niin heikossa kunnossa etten tolpillani pysynyt:) No ehkä johtuu osin siitäkin etten mä osaa passuuttaa, mieluummin haen itse, saa ainakin oikeanlaiseen lasiin ja sopivan verran, eikä tuoppi jää tänne kuleksiin:)
 
  • Tykkää
Reactions: ruuttis
:ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO:Sen päivän kun näkis että tuo minua passais:ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO: Kerran passas kun olin kipeänä niin heikossa kunnossa etten tolpillani pysynyt:) No ehkä johtuu osin siitäkin etten mä osaa passuuttaa, mieluummin haen itse, saa ainakin oikeanlaiseen lasiin ja sopivan verran, eikä tuoppi jää tänne kuleksiin:)
miehen ei kuulukaan passata akkaasa vaan pikemminkin päinvaston
 
:ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO:Sen päivän kun näkis että tuo minua passais:ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO: Kerran passas kun olin kipeänä niin heikossa kunnossa etten tolpillani pysynyt:) No ehkä johtuu osin siitäkin etten mä osaa passuuttaa, mieluummin haen itse, saa ainakin oikeanlaiseen lasiin ja sopivan verran, eikä tuoppi jää tänne kuleksiin:)
Tuskin se vielä on liian vanha oppimaan :D
 
  • Tykkää
Reactions: Ellimaar
Ootteks nähneet muuten televisiossa sen mainoksen missä se isä on koirankopissa ja lapset haukkuu isäänsä tyhmäks?
Mun menee se joka kerta niin pahasti ihon alle etten vieläkään tiedä mitä siin niinkun ees mainostetaan, eikä kiinnosta ees tietää!
Kanava vaihtuu heti kun nään sen koirankopin:cautious:

Miettikääs mikä meteli syntyis, jos siellä kopissa oliskin äiti tai joku hunnutettu pakolaisnainen ja se meteli syntyis asiasta...mutta ei tollanenkaan ole miehiä kohtaan oikein, maassa missä puhutaan jatkuvasti tasavertaisuudesta ja arvoista!:mad:

ugh olen puhunut:oops:
 

Yhteistyössä