sitä saat odottaa mutta elä pietä henkeä odotellessasEhkä on korkea aika aloittaa
sitä saat odottaa mutta elä pietä henkeä odotellessasEhkä on korkea aika aloittaa
ei oo pimppaa mutta eturauhanen tuntus olevan täynnä hiekkaaVoi, onko pienellä hiekkaa pimpussa?katso liitettä 7839
Nyt äkkiä urologilleei oo pimppaa mutta eturauhanen tuntus olevan täynnä hiekkaa
Ei sun tarvitse koska ei sulla ole sellaista.Nyt äkkiä urologille
Mä meen sillä välin lukemaan psykologiaa, että ymmärtäisin miehiä paremmin
ei tartte mennä ku kamariin, eturauhanen tyhjenee siellä in no timeNyt äkkiä urologille
Mä meen sillä välin lukemaan psykologiaa, että ymmärtäisin miehiä paremmin
Vai naapureitako, sitä hunksia haluat ymmärtääEi sun tarvitse koska ei sulla ole sellaista.
miehet ei voi koskaan ymmärtää naisia ja päinvastoinVai naapureitako, sitä hunksia haluat ymmärtää
Mutt aina kannattaa koittaamiehet ei voi koskaan ymmärtää naisia ja päinvastoin
ihan turha edes yrittää
Miehet ovat niin yksinkertaisia että niitä on helppo ymmärtää. Ja vähän P*llulla ohjailla.miehet ei voi koskaan ymmärtää naisia ja päinvastoin
ihan turha edes yrittää
Kuka?Erosko se palstapari?
ohjaaminen on helppoa, sen kyllä uskonMiehet ovat niin yksinkertaisia että niitä on helppo ymmärtää. Ja vähän P*llulla ohjailla.
Ai epek ja Freezecat? Juu, erosivat ja en ihmettele koska on se epek aika sika.Erosko se palstapari?
Omakohtasta kokemusta?Ai epek ja Freezecat? Juu, erosivat ja en ihmettele koska on se epek aika sika.
mistä tiiät?Ai epek ja Freezecat? Juu, erosivat ja en ihmettele koska on se epek aika sika.
Koska kaikki miehet ovat karjuja ja naiset emakoita...mistä tiiät?
ja sinåä oot rölli.Koska kaikki miehet ovat karjuja ja naiset emakoita...
elä nyt leikistä suutu, enhänmää ny tosissaan semmostaEilen tuli aika ikävä olo. Jos mies halusi nähdä vain seksin takia. Minä en syty etukäteen sovitusta panotreffistä, päinvastoin. Täällä haukutaan pihtaajaksi.
Älä ota hölmöistä möläytyksistä ja mauttomista vitseistä itseesi. Jos mä sanoin jotain niin en mitenkään oo tarkoittanu sitä sulle. Ja en minäkään mistään panotreffeistä innostu, tai no juu jos ne on todella ennalta molemminpuolin sovittu mut jos pyydetään kahville niin kyllä se on silloin kahvit eikä edellytyksenä mikään pikapanoEilen tuli aika ikävä olo. Jos mies halusi nähdä vain seksin takia. Minä en syty etukäteen sovitusta panotreffistä, päinvastoin. Täällä haukutaan pihtaajaksi.