Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Noup :)
Keitin riisiä. Laitoin siihen mausteita ja tomaattipyrettä. Broiskun rintafileet maustoin suolalla ja currylla. Paistoin ne. Tein kasvis hässäkän. Suippopaprika, kesäkurpitsa, mausteita, paahdettua sipulirouhetta ja aurajuustoa murusena.:rolleyes:
Sitähän minäkin, ettei tarvi kastikkeita, mut sillä tahinilla saa sellaisen, jos välttämättä haluaa sileää ja ruskeaa soosia.
 
  • Tykkää
Reactions: Aqela
Mulla on jotenki nostalginen olo tänään...ootteko koskaan miettiny kirjastossa kun on poistokirjojen loota tai antikvariaatissa että iso osa on jonkun randomin kirjottamia kirjoja joita kukaan ei muista? Siis ei-best-sellereitä?

Joku tunkkanen, tummanvihree Taisto Mutikaisen "näin korjaat separaattorin vm.-68".
Tai joku Riitta Rummukainen kirjoittanu hormonimyrskyissään "Jaana ja muutoksen tuulet", eli jotain ihan jäätävää kuraa jostain 70-luvulta.

Ne on kirjottanu niitä sydänverellään mut sit ne vaipuu unholaan..porukka lukee vuodesta toiseen kuitenki jotain suosittua Väinö Linnaa ja Sofi Oksasta.:unsure::coffee:

Miks joku nostetaan klassikoksi ja toinen ei?
 
Viimeksi muokattu:
vierailija
Mulla on jotenki nostalginen olo tänään...ootteko koskaan miettiny kirjastossa kun on poistokirjojen loota tai antikvariaatissa että iso osa on jonkun randomin kirjottamia kirjoja joita kukaan ei muista? Siis ei-best-sellereitä?

Joku tunkkanen, tummanvihree Taisto Mutikaisen "näin korjaat separaattorin vm.-68".
Tai joku Riitta Rummukainen kirjoittanu hormonimyrskyissään "Mirjami ja muutoksen tuulet", eli jotain ihan jäätävää kuraa jostain 70-luvulta.

Ne on kirjottanu niitä sydänverellään mut sit ne vaipuu unholaan...:unsure::coffee:
Kyllä olen ostanut monta kassillista niitä poistettuja varastokirjoja. Tietokirjoja, joita ei saanut kukaan nähdä. Ei ne kuluneita ole olleet:censored:
 

Yhteistyössä