Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Taaskaan ei poula tiedä mitään. Ikinä ei saa kellaria rakentaa talon sisälle pohjakerrokseen vaan erilliseksi pihalle, tulee muutoin hometalo.

Siinä sit ihmetellään kaiken maailman yliherkkyyksiä esim.hajusteille, kun alakerran kellarin kosteus on ne aiheuttanut. :sneaky:
Ei muuten ole - eikä vaikka on ollut 30 vuotta kylmilläänkin! Kellari on syvällä maassa eikä siellä ole pesuhuoneitakaan, koska siellä säilytetään perunoita ja hellepäivänä kävimme siellä kolme kertaa jäähyttelemässä.
 
Pullanteon lomassa siivotaan miehen kans yhtä varastona ollutta tilaa ja tapellaan mitä säilytetään ja mitä ei.
Mikä ihmeen vimma on joillakin säilyttää vanhoja aikakauslehtiä? Mä ymmärrän että säästetään muutamat vm.-42 Kotiliedet tai 70-luvun Anttilat, mutta nipuittain jotain autolehtiä?

Mä en oo vielä nähny sitä eläkeläistä tai nuorempaakaan joka viettää lukuillan mökin vintillä tai autiotalon vintillä, lukien joskus muinoin kymmeniä kiloja niputtamiaan Seura-lehtiä.
 
vierailija
Pullanteon lomassa siivotaan miehen kans yhtä varastona ollutta tilaa ja tapellaan mitä säilytetään ja mitä ei.
Mikä ihmeen vimma on joillakin säilyttää vanhoja aikakauslehtiä? Mä ymmärrän että säästetään muutamat vm.-42 Kotiliedet tai 70-luvun Anttilat, mutta nipuittain jotain autolehtiä?

Mä en oo vielä nähny sitä eläkeläistä tai nuorempaakaan joka viettää lukuillan mökin vintillä tai autiotalon vintillä, lukien joskus muinoin kymmeniä kiloja niputtamiaan Seura-lehtiä.
Kotiliedet ja A N T T I L A T :LOL:
 

Yhteistyössä