Muistaaksesi??Mä näin muuten susta painajaisia viime yönä. Muistaakseni juoksin karkuun...
Entä jos sä juoksitkin oikeasti kädet levällään häntä kohti?
Muistaaksesi??Mä näin muuten susta painajaisia viime yönä. Muistaakseni juoksin karkuun...
Se oli joku 70-luvun keittiö jossain vanhassa rakennuksessa, keltaset seinät jne. Mä vaan tiesin että m1es on siinä huoneessa ja lähdin poispäin.Muistaaksesi??
Entä jos sä juoksitkin oikeasti kädet levällään häntä kohti?
Niin poispäin keittämään hänelle nopeesti kahvit ja tarjoomaan pullaas ennenkun hän hermostuu pitkän työpäivän jälkeen nainen!!Se oli joku 70-luvun keittiö jossain vanhassa rakennuksessa, keltaset seinät jne. Mä vaan tiesin että m1es on siinä huoneessa ja lähdin poispäin.
Älä sotke m1estä mun mieheen. Mun ukkelin kans juotiin siivous-pullakahvit äskö.Niin poispäin keittämään hänelle nopeesti kahvit ja tarjoomaan pullaas ennenkun hän hermostuu pitkän työpäivän jälkeen nainen!!
K u v i aKuveja?
Mä en ole vieläkään saanut sellasta näläntunnetta, että tekis mieli tehä ruokaa..
Tiedon pimittämistä, SuomessaKyllä olen ostanut monta kassillista niitä poistettuja varastokirjoja. Tietokirjoja, joita ei saanut kukaan nähdä. Ei ne kuluneita ole olleet
Hän on lukenut Marie Kondon kirjatNyt mun mies kielsi mua siivoamasta enää sitä varastotilaa ja jatkaa siivousta yksin. Ihme museomies...
V A T S A . Ei ollut luomuriisiä se?Hyi kun turvottaa,syötiin riisiä ekan kerran puoleen vuoteen.En edes syöny kun muutaman ruokalusikallisen niin vatta on ihan täysi ja tuntee miten naamaa myöden turvottaa.
muuten hyvä mutta ei vanhan venäläisenkään vatta kestä luomuriisiäV A T S A . Ei ollut luomuriisiä se?
Et pessyt niitä kunnolla silavassa?
Laitoit ruokaan riskisti suolaa?
Ei ollutV A T S A . Ei ollut luomuriisiä se?
Et pessyt niitä kunnolla siivilässä?
Laitoit ruokaan pannssuolaa?
Ei tietenkään, jos se syödään levän kanssa tai jos se kasvaa jossakin Intian saastesumussamuuten hyvä mutta ei vanhan venäläisenkään vatta kestä luomuriisiä
olisit keittänyt uncle beniä
EtKerroinks mä että oon Sofia B. ja mun mies on Niko...
Valitiko taas naapureille ikkunoista ja ovista.Saunassa käyty
Eipä tarvinnut tällä kertaa valittaa.Valitiko taas naapureille ikkunoista ja ovista.
Puhtaat varpaat ?
JooPuhtaat varpaat ?
Lihot kun syöt koko ajan jotain.Pankaas riita pystyyn tai jotakin. Mulla on nyt poppareita.
Sä ymmärsit väärin. Mä seuraan riitaa. En ole osa sitä.Lihot kun syöt koko ajan jotain.