vierailija
Ymmärsin mutta olet osa sitä silti.Sä ymmärsit väärin. Mä seuraan riitaa. En ole osa sitä.
Ymmärsin mutta olet osa sitä silti.Sä ymmärsit väärin. Mä seuraan riitaa. En ole osa sitä.
Se ei ole riitelyä, jos sinä haukut toisia. Sitä kutsutaan kiusaamiseksi.Ymmärsin mutta olet osa sitä silti.
SamoinSaunassa käyty
Ok.Pankaas riita pystyyn tai jotakin. Mulla on nyt poppareita.
Meidän rannassa oli ainakin vähän sinilevääSamoin
Kävin myös kahlaamassa saimaassa mutta en uskaltanut uida
Ketä olen kiusannut?Se ei ole riitelyä, jos sinä haukut toisia. Sitä kutsutaan kiusaamiseksi.
AiMeidän rannassa oli ainakin vähän sinilevää
aiokko antaa ukolle saunapuhasta?Saunassa käyty
En tullut tuota ajatelleeksi, vaikka olisihan minun pitänyt se osata päätellä, koska elämäsi vaikuttaa olevan mukavaa. Olet (/sinulla on) siis pannu.Sä unohdit kokonaan mut. -Palstan pannukahvimestarin!
Oon tänkin kesän aikana keitellyt kahvit useammin pannussa, joko avotulella tai kaasulla, kuin mitä keittimellä.
Omistan jopa neljä erilaista kahvipannua jotta joka tilanteeseen löytyy sopiva.
Emmä halua riitaa, ihan liikaa niitää jotka sitä tahtoo...Pankaas riita pystyyn tai jotakin. Mulla on nyt poppareita.
En tullut tuota ajatelleeksi, vaikka olisihan minun pitänyt se osata päätellä,itsekään en tiedä tarkkaan kuka olen ja elämäni on vaikeaa. Miehet haluavat minua. Minulla siis on pillu.
*pamauttaa rellua nenuun pum*Emmä halua riitaa, ihan liikaa niitää jotka sitä tahtoo...
SullaKyllä jollain on jutut kuin murkkuikäisellä.
Ei lyöminen ole riitelyä vaan pahoinpitely*pamauttaa rellua nenuun pum*
Pyyhi desinfoivalla kosteuspyyhkeellä.Ei kostu liikaa ja tulee puhdasta. Itse puhdistan niin.Huomenta.
Voiko kännykän keinonahkakuoren pestä? Mulla on siis lompakkotyylinen kuori, ja sisäpuoli öö vähän tummunut (en soita huohotuspuheluja).
Onko siinä jotain pahvia tms.sisällä?
Okei, kiitti!Pyyhi desinfoivalla kosteuspyyhkeellä.Ei kostu liikaa ja tulee puhdasta. Itse puhdistan niin.