vierailija
Kuvittelin et ne tulee sun ikkunasta sisälle keittiöönTilheille jäi vielä runsaasti marjoja eikä yhtään tilhiä ollu näkyvillä ku pihistin marjoja
Kuvittelin et ne tulee sun ikkunasta sisälle keittiöönTilheille jäi vielä runsaasti marjoja eikä yhtään tilhiä ollu näkyvillä ku pihistin marjoja
Joku muu elinkeino, kiitos.Eikös jotkut ravintolat jossain välissä ostellut niitä kotiloita, siitä vaan annat niitten lisääntyä oikein kunnolla ja sit muksut keräämään ja kierteleen ravintoloiden ovelta ovelle kauppaamaan niitä
Kenelle oikeen puhut tuossa?Joopa juu ja sä oot täydellinen ihminen
Eikös jotkut ravintolat jossain välissä ostellut niitä kotiloita, siitä vaan annat niitten lisääntyä oikein kunnolla ja sit muksut keräämään ja kierteleen ravintoloiden ovelta ovelle kauppaamaan niitä
En tiiäOnkohan jonkun lauantaijuomat ehtineet jo loppua?
Ei, mutta syön tänään kotkottia, siinä ainakin on.Yhtään proteiinia niissä.
en tiedäEikös jotkut ravintolat jossain välissä ostellut niitä kotiloita, siitä vaan annat niitten lisääntyä oikein kunnolla ja sit muksut keräämään ja kierteleen ravintoloiden ovelta ovelle kauppaamaan niitä
Ruustinnan roolissa?Mun kehonkoostumus-syke-aktivaatiomittari piippas punasena ja ilmoitti:
"Et ole pitkään aikaan leiponut pullaa, asia on korjattava välittömästi."
*nappasee korvasta kiinni*Mun kehonkoostumus-syke-aktivaatiomittari piippas punasena ja ilmoitti:
Sorry honey but you're late...*nappasee korvasta kiinni*
Et oo leiponut, etkä leivo!
Lenkille, menet vaikka koivikkoon rymyämään siitä tunniks!
Oikeinkirjoituspoliisille harmaalle nälvijällekenelle nyt puhut? Tulin just ulkoa ja mäkäräiset ajoivat takaisin, kun ensin sain kasteltua ne mitkä olen vasta kylvänyt.
https://www.youtube.com/watch?v=mf5otGNbkucOikeinkirjoituspoliisille harmaalle nälvijälle
Pilkunnussija***
Sorry honey but you're late...
Mua eilen kehuttiin hoikistuneeksi (maailman typerin kehu koska tuo sisältää loukkauksen). Pitäähän sitä juhlistaa pullakahvilla.
Tuohon riittää anoppi.Ja voin mä tarjota vieraillekin sitä pullaa.
Mistä päästään päivän aforismiin:
Miten saada itsensä siivoamaan? Kutsuu n.viikon välein jonkun oikein tiptop-ihmisen kylään, jonka kanssa haluat olla jatkossakin kavereita.
Sit jos kaveripiiri on Tenu-Teppoa ja Jallu-Jaanaa niin sit ei siisteystasolla niin väliä...
Ei kun aattele se niin, että tulosta on näkynyt kovan työn jälkeen muidenkin silmään joMua eilen kehuttiin hoikistuneeksi (maailman typerin kehu koska tuo sisältää loukkauksen). Pitäähän sitä juhlistaa pullakahvilla.
Miten se voi olla noin vaikeaa?Ja voin mä tarjota vieraillekin sitä pullaa.
Mistä päästään päivän aforismiin:
Miten saada itsensä siivoamaan? Kutsuu n.viikon välein jonkun oikein tiptop-ihmisen kylään, jonka kanssa haluat olla jatkossakin kavereita.
Sit jos kaveripiiri on Tenu-Teppoa ja Jallu-Jaanaa niin sit ei siisteystasolla niin väliä...
suklaan syömisestäEi kun aattele se niin, että tulosta on näkynyt kovan työn jälkeen muidenkin silmään jo
Varmaan sun kun joudut litkimään ananaslientä.Onkohan jonkun lauantaijuomat ehtineet jo loppua?
PullapillupirkkoMun kehonkoostumus-syke-aktivaatiomittari piippas punasena ja ilmoitti: