Pakkasessa on wokkivihanneksi (thai wokkia), vois ostaa sen kaveriksi kanaa..Pakasteesta riisi-vihannespussi ja sen seuraksi lihaa, kalaa tai kanaa.
Pakkasessa on wokkivihanneksi (thai wokkia), vois ostaa sen kaveriksi kanaa..Pakasteesta riisi-vihannespussi ja sen seuraksi lihaa, kalaa tai kanaa.
Pekoni paistuu nopeasti.Mä teen tänään ne suolakurkut, eilen unohin ostaa sokeria...ja yritän tässä miettiä mitä söis.
Jotain mahollisimman yksinkertaista ja nopeasti valmistuvaa mutta ei mtn valmisruokaa...*jatkaa mietintöjä*
Ei kannattaisi lentää ja ryypätä. Se on Finnairillakin kiellettyä nykyäänjuoppoja tilhiä
Kuinkas personal trainer on huolehtinu suolatasapainosta...eilen silliä ja tänään suolakurkkua...Mä teen tänään ne suolakurkut, eilen unohin ostaa sokeria...ja yritän tässä miettiä mitä söis.
Jotain mahollisimman yksinkertaista ja nopeasti valmistuvaa mutta ei mtn valmisruokaa...*jatkaa mietintöjä*
Älä sie lue mun viestejä jos sua noin paljon ärsyttää.Opettele käyttämään pilkkuja oikeissa paikoissa.
Ei se sinun asiasi ole vahdata muiden sauna käyttäytymisiä.
En ole koska he osaavat kirjoittaa ja puhua normaalisti.Älä sie lue mun viestejä jos sua noin paljon ärsyttää.
Ootko yhtä ärsyttävä myös sun perheelle ja työtovereille,vahtaat miten he kirjoittavat tai puhuvat ? Ja sitten valitat " sä kirjoitat väärin,sä käytät merkkejä väärit,opettele....
Huh,olisit rasittava kumppani,perheenjäsen ja työtoveri.
Joopa juu ja sä oot täydellinen ihminenEn ole koska he osaavat kirjoittaa ja puhua normaalisti.
Sinä et ole normaali.En ole koska he osaavat kirjoittaa ja puhua normaalisti.
Kopsasit Rättiksen eilisen lautasen. Stalkkeri.Mä teen tänään kanaa, riisiä ja siihen tuoretta kypsennettyjä kasviksia.
En varmana kopsannut!Kopsasit Rättiksen eilisen lautasen. Stalkkeri.
Huomenna sulla on grilliruokaa nakitsulta, oletan?
Sinäkö muka oletSinä et ole normaali.
Kuka niin on sanonut? En minä ainakaan. Harhoja näet ja kuulet.Joopa juu ja sä oot täydellinen ihminen
Mä olen juonut reilusti vettä/kivennäisvettä ja syönyt vihersalaattia ja marjojaKuinkas personal trainer on huolehtinu suolatasapainosta...eilen silliä ja tänään suolakurkkua...
Vois ostaa pitkästä aikaa kanapekonia.Pekoni paistuu nopeasti.
Mä olen juonut reilusti vettä/kivennäisvettä ja syönyt vihersalaattia ja marjoja mut silti herään aamuisin nakkisormien kera. Turvotus on valtaisa. Onneks kanapekonissa on lisää suolaa
Eikös jotkut ravintolat jossain välissä ostellut niitä kotiloita, siitä vaan annat niitten lisääntyä oikein kunnolla ja sit muksut keräämään ja kierteleen ravintoloiden ovelta ovelle kauppaamaan niitäKiva, lehtokotilo eilen pihassa.
Yhtään proteiinia niissä.Mä olen juonut reilusti vettä/kivennäisvettä ja syönyt vihersalaattia ja marjoja
Tietysti - ja vasta kun olet sen sadon korjannutNiin, mutta omasta tahdosta eikä sun käskystä!
kenelle nyt puhut? Tulin just ulkoa ja mäkäräiset ajoivat takaisin, kun ensin sain kasteltua ne mitkä olen vasta kylvänyt.katso liitettä 7622 Tiedetään kyllä että elät harhoissa.