Aqela
Ole hyvä, siitä vaan.Pannulle
Ole hyvä, siitä vaan.Pannulle
Ruutiksen voileipään.Ruutiksen pannukahvin sekaan
Ole hyvä, siitä vaan.
Tyynylle.Ruutiksen voileipään.
Kanojen herkkua eikä tarvi edes opettaa siihen. En tiedä löytääkö kukko niitä ollenkaan itse.Etanat voi heivata jonnekin muualle.
Ruutiksen voileipään.
Kalsareiden sisään.Tyynylle.
Oot varmaan kurkannut tulivuoren kraateriin joskus?kaikella elollisella kivistä alkaen on tunteet
Vaikka niille jos on kanoja.Kanojen herkkua eikä tarvi edes opettaa siihen. En tiedä löytääkö kukko niitä ollenkaan itse.
Riippuu sun opettajasta siellä. Nehän saavat tunkea omaa oppiaan niin paljon kuin vanhemmat sietävät - tai muuttavat muualleKivi ei ole elollinen vaan eloton, johan tuo opetettiin jo ala-asteella
Oliko hyvät kyydit?Rättiksen ketjusta muistin.
Mie sain unessa melaa mekkoon. Mutta julkisella paikalla.
Tiesitkö, että Helena Hallbergilläkin on kanoja?Vaikka niille jos on kanoja.
Ne vielä tulee vaatimaan sulta jotakin, kun näkevät sun sotkevanmeillä tapahtu eilen vuosisadan ihme, sanoin aamulla että koulun jälkeen on sitte siivouspalvelua
ja kun tulin iltasella kotiin niin pojat olivat siivonneet
OliOliko hyvät kyydit?
En tiennyt.Tiesitkö, että Helena Hallbergilläkin on kanoja?
Kysy heiltä, tietävätkö he kuun vaikutuksesta homekasvuun ja puiden käyttöön.Totta, poikien mummin ja papan talon alla on iso kellari ja ei hometta missään ja talossa rossipohja.
En mä viiti vanhoja ihmisiä alkaa kiusaamaan tollasilla asioilla, menettävät yöunensa jo siitä tiedosta, jos naapurin kummin kaimalla on kuumeinen lapsi ja vetoisat ikkunat.Kysy heiltä, tietävätkö he kuun vaikutuksesta homekasvuun ja puiden käyttöön.
En usko. Saattavat ihmetellä, miten nykyään ei osata. Mun äiti ei tiennyt niistä mitään ja siksi on ymmällään. Kalastajan lapsella on varmaan ollut muuta mielessä, ettei vaan joudu sinne veneeseenEn mä viiti vanhoja ihmisiä alkaa kiusaamaan tollasilla asioilla, menettävät yöunensa jo siitä tiedosta, jos naapurin kummin kaimalla on kuumeinen lapsi ja vetoisat ikkunat.
No mutta eipä nää asiat ole sun tai kenenkään muunkaan uskosta kiinni vaan faktoja.En usko.
Niin justiinsa! Sun täytyy itse kokeilla kaikki ennen kuin menet väittämään mitäänNo mutta eipä nää asiat ole sun tai kenenkään muunkaan uskosta kiinni vaan faktoja.
Jahas Prisma-reissun jälkeinen laiton kurvaus tsot tsot.No nyt on taas jääkaappia täytetty ja keräsin muuten pihlajanmarjoja taloyhtiön puusta liekkö kiellettyä, toivottavasti kukaan ei valita
Ei kai kukaan valita. Jos valittaa sulle niin älä noteeraa sitä.No nyt on taas jääkaappia täytetty ja keräsin muuten pihlajanmarjoja taloyhtiön puusta liekkö kiellettyä, toivottavasti kukaan ei valita
Ei ole huomiohu0raamisella rajaa.Rättiksen ketjusta muistin.
Mie sain unessa melaa mekkoon. Mutta julkisella paikalla.