Tottakai niillä on, nehän voi kiintyä ihmiseenkin jos ovat lemmikkinä!Älä nyt vielä sano että sillä on tunteet!
En lähde sukeltamaan yleisiin roskiksiin, johan mä tipahdan sinne.
Miten? Lehtokotilosta pulppuaa sydämiä ihmiseen päin? Nojailevat käteen?Tottakai niillä on, nehän voi kiintyä ihmiseenkin jos ovat lemmikkinä!
Pitääki miettiä mitä kirjottaa, kohta saan tarjota lastensuojelullekin kahvit...johan multa loppuu kahvinporot.Nyt:muksut istuu tyytyväisenä känny kourassa sohvalla.
Päivän tavoite: viikkosiivous yhdessä.
Noiden 2 lauseen väliin mahtuu hikeä, verta ja kyyneliä.
meillä tapahtu eilen vuosisadan ihme, sanoin aamulla että koulun jälkeen on sitte siivouspalveluaNyt:muksut istuu tyytyväisenä känny kourassa sohvalla.
Päivän tavoite: viikkosiivous yhdessä.
Noiden 2 lauseen väliin mahtuu hikeä, verta ja kyyneliä.
Kivi ei ole elollinen vaan eloton, johan tuo opetettiin jo ala-asteellakaikella elollisella kivistä alkaen on tunteet
Sontivat iholle ja kertovat silleen miten rakas ja tärkeä se ihminen onMiten? Lehtokotilosta pulppuaa sydämiä ihmiseen päin? Nojailevat käteen?
Ei tuommonen oo mahdollista. Luulin sua rehelliseksi mieheksi.meillä tapahtu eilen vuosisadan ihme, sanoin aamulla että koulun jälkeen on sitte siivouspalvelua
ja kun tulin iltasella kotiin niin pojat olivat siivonneet
Ja sydän rakkautta täynnä ottavat osaa kasvimaan hoitoon...Sontivat iholle ja kertovat silleen miten rakas ja tärkeä se ihminen on
kellä toisella on alakuun aikana pahempi krapula?
sulla on vanhaa tietoa, mielensäpahoittajat ja yläkuuhaahuilijat ovat löytäneet kivistäkin sielunKivi ei ole elollinen vaan eloton, johan tuo opetettiin jo ala-asteella
Olivat palkanneet siivoojan salaameillä tapahtu eilen vuosisadan ihme, sanoin aamulla että koulun jälkeen on sitte siivouspalvelua
ja kun tulin iltasella kotiin niin pojat olivat siivonneet
Nii, sun vaan pitäs laittaa ne syömään vaikka voikukkiaJa sydän rakkautta täynnä ottavat osaa kasvimaan hoitoon...
Nokkospuska ois oikee osoite. Kuuluis vaan au-au-au!Nii, sun vaan pitäs laittaa ne syömään vaikka voikukkia
Etanat voi heivata jonnekin muualle.Ja sydän rakkautta täynnä ottavat osaa kasvimaan hoitoon...
Mulla olis sellanen muistikuva ettei ne syö nokkosia ja lähtevät niistä pois...suosittelen siirtämään ne voikukkien kimppuun mieluummin.Nokkospuska ois oikee osoite. Kuuluis vaan au-au-au!
PannulleEtanat voi heivata jonnekin muualle.
Mut en mä pystyis kyllä polttamaankaan lehtokotiloa, se taitaa olla se oikee tapa.
Mokomat kermap*rseet.Mulla olis sellanen muistikuva ettei ne syö nokkosia ja lähtevät niistä pois...suosittelen siirtämään ne voikukkien kimppuun mieluummin.
*tajuaa kuulostavansa ihan paUlalta*
Ruutiksen pannukahvin sekaanPannulle
Nokikahvipannun nokka tukossaRuutiksen pannukahvin sekaan