Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Sitä olen ihmetelly ettei ymmärretä laittaa vettä säiliöön puhtaalla astialla vaan laitetaan ne kahvinjämät likasesta pannusta kiertoon.
Jopa minä osaan vaikken kahvia ole koskaan juonukkaan. :cautious:
Nykyään ne kaataa erillisellä kannulla mut ei se paljon enää pelasta kun keitintä ei missään välissä putsattu kunnolla(n)
 
  • Tykkää
Reactions: päätön
Miksihän ei saa kahvinkeittimiin uusia pannuja mistään... pitää ostaa kokonaan uusi laite jos se menee rikki. ja se ei ole ympäristöystävällistä kun laite olisi muuten vielä toimiva :whistle: mokkamasteriin taitaa saada mutta ei muihin.
Nehän on niinkun tulostimet, ennemmin ostaa uuden kokonaan kun maksaa musteista saman verran.
 
Ei muuten menty Ikeaan, niinkun arvelin ja ennenkin käynyt niin herra on niin väsyny ettei jaksanu lähtee:D Mut ei uskonu eilen kun sanoin ettei kuitenkaan arkena jaksa, "kyllä jaksan ku on kuitenki perjantai" kuulu vastaus.
Niinpä niin, eihän tää ollu ku varmaan kymmenes kerta kun näin käy:ROFLMAO:
 
r0s
Ei muuten menty Ikeaan, niinkun arvelin ja ennenkin käynyt niin herra on niin väsyny ettei jaksanu lähtee:D Mut ei uskonu eilen kun sanoin ettei kuitenkaan arkena jaksa, "kyllä jaksan ku on kuitenki perjantai" kuulu vastaus.
Niinpä niin, eihän tää ollu ku varmaan kymmenes kerta kun näin käy:ROFLMAO:
Kuka nyt jaksaisi lähte Ikeaan?

(muutaku lounasaikaan jos se on lähin ruokala)
 
Kuka nyt jaksaisi lähte Ikeaan?

(muutaku lounasaikaan jos se on lähin ruokala)
Ite tuo ehdotti eilen:D Meillä on aika paljon hankittavaa mitä sais samalla käynnillä Ikeasta ja pitäis vähä hyllyköitä kattoo ni siks se on väistämättä edessä. Yleensä tilataan mut nuo hyllyt pitäis päästä kattoon paikan päälle. Jos sitten ennen jouluruuhkaa:ROFLMAO:
 
r0s
Ite tuo ehdotti eilen:D Meillä on aika paljon hankittavaa mitä sais samalla käynnillä Ikeasta ja pitäis vähä hyllyköitä kattoo ni siks se on väistämättä edessä. Yleensä tilataan mut nuo hyllyt pitäis päästä kattoon paikan päälle. Jos sitten ennen jouluruuhkaa:ROFLMAO:

Mä tarvitsisin sieltä pari kenkälusikkaa.

Mut EN kyllä niiden vuoksi pelkästään vaivaudu!
 

Yhteistyössä