Vedenkeitin hajos, täytyy huomenna hakea uusi.
Vedenkeitin hajos, täytyy huomenna hakea uusi.
Mun nykyinen maksoi 99 eeroaJuu, ei nuo kalliita näytä olevan.
Heittäytyikö asfaltille selälleen niinkun siinä meemissä?Ei muuten menty Ikeaan, niinkun arvelin ja ennenkin käynyt niin herra on niin väsyny ettei jaksanu lähtee Mut ei uskonu eilen kun sanoin ettei kuitenkaan arkena jaksa, "kyllä jaksan ku on kuitenki perjantai" kuulu vastaus.
Niinpä niin, eihän tää ollu ku varmaan kymmenes kerta kun näin käy
Mä kävin ja ostin sieltä vaikka ja mitä kivaa, mm keittiöön ja tauluja seinälle sekä puukaulimenKuka nyt jaksaisi lähte Ikeaan?
(muutaku lounasaikaan jos se on lähin ruokala)
Olin vielä ulkona näpelöimässä raivaussahaa. En halua luovuttaa...Pikkusisko lähti ja mulla on jo nyt ikävä...
Nauroin menneellä viikolla ainakin kuukauden edestä ja täytyy kyllä tunnustaa, että hänen kanssaan olen kaikista läheisin sisaruksistamme
ja täällä mä vaan yksinäni juttelen kun muut on jossain muualla
Älä anna periksi, äläkä luovuta sen vempeleen kanssa!!!Olin vielä ulkona näpelöimässä raivaussahaa. En halua luovuttaa...
Tiiän..mun pikkusisko...olen nauranut poski ja vatsalihakset siihen kuntoon ettei paljoo enää tartte kun on naamassa sixpackki!Tiiättekö, kun on sellainen ihminen jonka kanssa tulee juttuun silleen että aina on hauskaa?
Miehen pitkäaikainen työkaveri, joka siis oli mullakin viitisen vuotta duunissa. Iha eri maailmasta kuin me mutta nytkin mies on puhunut puhelimessa sen kanssa reilun tunnin silleen että mäkin kuulen (ja jopa ymmärrän sen eestinkielen!) ja on taas niin monet hersyvät naurut tullut naurettua.
Hyvä ilta. Ja kaislikko suhisee hiljaa, tuudittaen.
Tietokoneiden ja puhelimienkin korjaus on helpompaa. En tiedä miksi se ei saa bensaa kaasuttaessa. Saa ilmaa, bensaa ja kipinää... Meni hermo, huomenna ostan uuden ja makitalla on ainakin täällä kampanja, että huollot ilmaiseksi ensimmäisen 3 vuoden ajalta.Älä anna periksi, äläkä luovuta sen vempeleen kanssa!!!
Sinä pystyt siihen!!*tsemppaa*
Kauheeta, uskalsin antaa sulle alapeukunEi puhelimessa voi puhua 3 minuuttia kauempaa.
Eikun taistele, taistele hyvä miesTietokoneiden ja puhelimienkin korjaus on helpompaa. En tiedä miksi se ei saa bensaa kaasuttaessa. Saa ilmaa, bensaa ja kipinää... Meni hermo, huomenna ostan uuden ja makitalla on ainakin täällä kampanja, että huollot ilmaiseksi ensimmäisen 3 vuoden ajalta.
En mä voisikaan! Mut noita kahta on kiva kuunnella.Ei puhelimessa voi puhua 3 minuuttia kauempaa.
Tietokoneiden ja puhelimienkin korjaus on helpompaa. En tiedä miksi se ei saa bensaa kaasuttaessa. Saa ilmaa, bensaa ja kipinää... Meni hermo, huomenna ostan uuden ja makitalla on ainakin täällä kampanja, että huollot ilmaiseksi ensimmäisen 3 vuoden ajalta.
Voi olla, että meni hermo ja koko vehje lensi kaaressa kaatopaikkapinoon. No se on muutenkin vanha ja käytettyEikun taistele, taistele hyvä mies
JustiinaMä kävin ja ostin sieltä vaikka ja mitä kivaa, mm keittiöön ja tauluja seinälle sekä puukaulimen
Kakkia ja paskaakatso liitettä 7291 Jassåå että tää ei pääse läpi, mutta harmaiden kakkifantasiat pääsee.
Eikun sillä saa pizzapohjat kaulittua paremmin kuin viinipullollaJustiina
Tankkiin menvä ohut kumiletku luultavasti murtunut, tankin sisäpuolelta jos ei ulospäin vuoda, imee ilmaa mukaan kun antaa kaasua.En tiedä miksi se ei saa bensaa kaasuttaessa.
Mä niin toivon, että nää sun viestit saa vielä kylmää kyytiä jossain vaiheessaKakkia ja paskaa
Oikeasti, säkin nauraisit
Tai sitten se saa liikaa ilmaa. En löytänyt tukosta, puhalsin suodattimet kompressorila puhtaisi ja puhalsin vielä itsekin suullani ja ilma meni läpi. Oli muuten kamalan makuista tuo pienkonebensa.Siin on kuules joku tukos.