Mä olen ainaHyvät yöt, olkaahan kiltisti.
Mä olen ainaHyvät yöt, olkaahan kiltisti.
Oli 2-osainen, hiljainen todistaja. Sen jälkeen katsoin jotakin muuta.Mikä leffa? jotain fantasiaa
Oli 2-osainen, hiljainen todistaja. Sen jälkeen katsoin jotakin muuta redtubesta .
Joo ainakin toistaiseksi. ÖitäNyt on pakko mennä tutumaan ettei ala mennä laukalle. Hyvät yöt, olkaahan kiltisti.
Joo ainakin toistaiseksi lähden nakuilemaan tuonne ulkoniityille. Öitä
OkOli 2-osainen, hiljainen todistaja. Sen jälkeen katsoin jotakin muuta.
Joo, luin tuon. Mitä tuosta?"Vuodesta 2007 lähtien Ranskassa on syntynyt ainakin 14 lasta, joilla on ep ämuod ostuneet kädet. Lapsilla on joko kädentyngät tai ei lainkaan käsiä, kertoo uutistoimisto A F P.
Syytä ep ämuodo stumille ei ole löydetty, joten Ranskan hallitus on aloittanut tutkinnan asiasta. Tähän asti ep ämuo dostumia ovat tutkineet maan terveysviranomaiset.
Ep ämuodo stumia on havaittu kolmella eri alueella: Sveitsin rajalla, Bretagnessa ja Loire-Atlantiquen alueella. Kahdessa jälkimmäisessä ep ämuod ostuneiden vauvojen osuus oli poikkeuksellisen suuri suhteutettuna kaikkien syntyneiden vauvojen määrään."
Kuinkas muutenkaanNyt on pakko mennä tutumaan ettei ala mennä laukalle. Hyvät yöt, olkaahan kiltisti.
Sä et ole kilttiä nähnytkäänKuinkas muutenkaan
Maissipeltojen lähellä kasvaneita eikä ranskalaiset löydä syytä!Joo, luin tuon. Mitä tuosta?
Jaa, ok.Maissipeltojen lähellä kasvaneita eikä ranskalaiset löydä syytä!
Ei yhtään, on ikävä ja pahamieli + mietin asioita.Nukuttaako?
ei minuakaan. Katson elokuvaa exän jäljillä. Olen kyllä joskus tuon nähnyt mutta menkööt taas
ei minuakaan. Katson elokuvaa exän jäljillä. Olen kyllä joskus tuon nähnyt mutta menkööt taas
Pahamieli kyläilystä tulee monesti masennus ja pahamieli kun ensin on kivaa tuttujen ja ystävien kanssa ja sitten taas yhtäkkiä ihan yksin omassa kotonaEi yhtään, on ikävä ja pahamieli + mietin asioita.
Ei kun tykkään olla välillä yksin, ei tää sitä ole.Pahamieli kyläilystä tulee monesti masennus ja pahamieli kun ensin on kivaa tuttujen ja ystävien kanssa ja sitten taas yhtäkkiä ihan yksin omassa kotona
No hyvä. Minusta on joskus haikeaa jäädä yksin kun on ensin ollut hälinää ja hässäkkää.Ei kun tykkään olla välillä yksin, ei tää sitä ole.
Reissusta jäi vaan hyvä mieli.